5 כללים חשובים שכדאי לעשות לפני ניתוח הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הוא אירוע מרגש המציין סוג של לידה מחדש, של הביטחון העצמי, של דימוי הגוף שלך, של החלום שאת מפנטזת עליו כבר זמן רב.

אך לפני שניגשים אל הניתוח ישנם מספר כללים שצריך לעמוד בהם, כדי שהתוצאה תהיה מושלמת.

כאן נסביר לך על כל הכללים האלו.

 

בחירת המקום הנכון

הדבר החשוב ביותר זה שתמצאי את המקום שבו יהיה לך הכי נוח, ושתרגישי בטוחה לעבור שינוי משמעותי כזה. חפשי המלצות בפורומים שונים בפייסבוק, בגוגל, ומפה לאוזן אצל חברות, ומצאי לך את המרכז לאסתטיקה והרופא הטובים ביותר.

הרופא המומחה אחראי לבצע את הפרוצדורות הרפואיות ולכן חשוב שיהיה לך אמון מלא בו. ניתן למצוא מידע על הרופאים השונים וגם כל המידע על ניתוחים פלסטיים והזרקות באתר אסתטיקו.

 

הפסיקי לעשן

אחד מהכללים החשובים ביותר שיש לעמוד בהם הוא הפסקה מוחלטת של העישון בין שבועיים לשלושה לפני הניתוח. אז אם את מעשנת – זו ההזדמנות שלך להיגמל מאחד ההרגלים המגונים בימינו, עישון. תוכלי לחזור לעשן לאחר כשבועיים ממועד הניתוח, אבל לאחר שכבר הצלחת לעמוד בתקופה הזו ללא סיגריות, למה לא להמשיך בלי? הניתוח הוא תחילת החיים החדשים שלך, ואם הם יהיו בלי עישון – מה טוב.

 

אלכוהול ותרופות

גם אלכוהול עשוי להביא לתוצאות לא רצויות בזמן הניתוח, ולכן מומלץ להפסיק את שתיית האלכוהול במועד סמוך לניתוח. כשמדובר בתרופות האיסור כבר יותר משמעותי, בעיקר תרופות המשפיעות על קרישת הדם. רוב משככי הכאבים מכילים רכיבים כאלו, לכן חובה להתייעץ עם הרופא לפני כל נטילת תרופה.

 

היגיינה

ככל שזמן הניתוח קרב כך רמת ההיגיינה צריכה לעלות, בעיקר באזור החזה. אז הקפידי לרחוץ את הגוף בסבון לפחות פעם פעמיים ביום, וככל שמועד הניתוח מתקרב, הקפידי על הניקיון וההיגיינה בצורה מרבית. המטרה היא להגיע נקיים ואסטטיים במיוחד, כדי שלא ייווצרו סיבוכים מיותרים.

קני לך חזייה עם פתח קדמי, אוורירית ונינוחה, בגודל של החזה שיהיה לך לאחר הניתוח. חזייה זו תדאג לך בימים שלאחר הניתוח, שבהן את עשויה לחוות תופעות לוואי מינוריות כגון נפיחות באזור החזה.

 

שמרו על רוגע נפשי

לביטחון האישי שלך חשיבות רבה להצלחת התהליך. לכן, כל שאלה שיש לך, כל ספק, כל תהייה, העלי בפני הצוות המטפל. את צריכה להגיע לניתוח כשאת רגועה ונינוחה, ובטוחה שאת עושה את הצעד הנכון בשבילך.

אל תהססי לפתוח את הלב ולהתייעץ עם כל מי שרק אפשר, שייתנו לך תמיכה ויעזרו לך לעבור את השלב הזה בשמחה ובכיף, ולצאת לעולם חדש בגרסה המשופרת והטובה ביותר שלך.

 

לסיכום

הניתוח להגדלת החזה הוא הרגע שלך לצאת מחודשת ומאושרת לעולם, מלאה בביטחון עצמי בעצמך ובפעולות שלך. פעלי באחריות לפני הניתוח ותראי שהתוצאות יקנו לך תמורה מצוינת להשקעה.

חזייה

 

תוכן עניינים