כך תוכלו לחטב את הגוף שלכן גם בחורף ומבלי לצאת מהבית

וירוס הקורונה הביא איתו שינויים רבים באורח החיים של כולנו. עד לפני שנה, אם רצינו להיכנס לכושר הפתרון הפשוט ביותר היה להירשם וללכת לחדר כושר, להתאמן יחד עם עוד עשרות מתאמנים ומתאמנות בחלל סגור אחד. התקופה האחרונה גרמה לנו לרצות ולשמור יותר על אורח חיים בריא, אבל גם לא לרצות לצאת מהבית אם לא חייבים ובטח לא לבלות זמן רב בחדר כושר שמפוצץ באנשים.

 

מה הקושי באימון ביתי?

לפעמים אימון ביתי יכול להרגיש מאוד בודד, אין למי לפנות, או אם עולות שאלות כמו מה לאכול אחרי אימון או איך לבצע תרגילי כושר מסויימים וכדומה. תוסיפו לזה את השאלה של איך בכלל אפשר לשמור על מוטיבציה ולהמשיך להתאמן, גם כשאתן לא יוצאות מהבית?

 

כיצד אפשר לחטב את הגוף בלי לצאת מהבית?

ובכן, יש לכך פתרון. קוראים לפתרון מאי מור.

למי שלא מכירה, מאי מור היא בוגרת תואר ראשון בחינוך גופני במכללת וינגייט ומוסמכת בהדרכת מחול אירובי, עיצוב וחיטוב, חדר כושר, ספינינג, קיקבוקסינג, זומבה, אתלטיקה קלה, התעמלות ועוד. היא בעלת ניסיון רב שנים באימון והדרכת כושר בארץ ובעולם והיא ואח שלה, טל מור פתחו לפני מספר שנים סטודיו כושר אונליין מהמקצועיים שיצאו כאן בישראל.

 

מה אפשר למצוא בסטודיו הכושר של מאי

סטודיו הכושר מציע מגוון רחב של אימוני כושר לכל הרמות כולל אימוני כושר לנשים בהריון, אימוני כושר לנשים אחרי לידה, אימוני כושר כלליים יותר ואתגרי כושר יוצאים מן הכלל. תוכלו למצוא אצלה תוכניות אימונים שיעזרו לכן להגיע לגוף החטוב שתמיד רציתן, וכל זאת במהירות ועם תמיכה מלאה של מאי בוואטסאפ. כן כן שמעתן נכון.

תוכנית הדגל של מאי מור נקראת M3, מדובר ב-52 שבועות שייקחו את השגרה שלך למקום חדש במשך כל השנה, בתכנית שממנה הכול התחיל. בתוכנית האימונים תוכלו למצוא מערך אימונים עשיר ומשולב של 30-60 דקות לאימון לאורח חיים ספורטיבי ומאוזן של כושר פיזי ומנטאלי, אנרגיה, חיטוב והרזייה לטווח הרחוק!

 

תמיכה מרחוק באמצעות הוואטסאפ

בנוסף לכל זה, המתאמנות שמתאמנות עם מאי נכנסות אוטומטית לקהילת הספורט המובילה בישראל שמאי מנהלת בקבוצת הפייסבוק הפרטית שלה שבה המתאמנות מתעדכנות אחת עם השנייה, שואלות שאלות הקשורות לכושר גופני ולספורט וגם כמובן מקבלת ייעוץ פרטני ממאי מור. אפשר למצוא מידע נוסף על מאי מור בכתבה האחרונה שפורסמה באתר Ynet על סטודיו הכושר שלה והדרך שעשתה בחיים עד כה. אימון מוצלח!

אימון

תוכן עניינים