כיצד ניתן לחזק את השיניים באופן טבעי

כל אחד חולם על חיוך מושלם, אולם על מנת להגיע לחיוך מושלם חשוב להיעזר בכלים טבעיים בכדי לחזק את השיניים ובכך להלבין אותן. במדריך זה נציג לכם את כל השלבים לצורך חיזוק השיינים, לקבלת חיוך טבעי ומושלם.

חיזוק השיניים באופן טבעי: המדריך המלא

החיוך שלנו הוא למעשה כרטיס הביקור, ולכן חשוב להקפיד ולשמור על היגיינה ותחזוקה של השיניים באופן רציף, בייחוד אם יש ברקע המשפחתי בעיות חניכיים או גנטיקה אשר משפיעים מאוד לא רק על מראה השיניים אלא גם על חוזקם. השלב הראשון והחשוב ביותר לצורך חיזוק השיניים באופן טבעי הוא ביקור אצל רופא שיניים מומלץ בתל אביב, וזאת בכדי לבצע ניקוי יסודי של השיניים באמצעות כלים מקצועיים. ביקורים סדירים אצל הרופא יבטיחו כי תוכלו לשמור על שגרת ניקוי קבועה, כמו גם סדרה של טיפולים מתקדמים אשר נועדו להבטיח את בריאות מבנה הלסת והשן. בנוסף, על מנת לחזק את השיניים באופן קבוע וטבעי, מומלץ לאמץ תזונה אשר מבוססת על ירקות שורש אשר נמצאו כיעילים לטובת ספיגת הסידן אשר מחזק את עצמות השיינים. למעשה, צריכה של ירקות שורש כדוגמת סלרי יכולים לתרום באופן ממשי, לאור הריכוז הגבוה של מינרלים וויטמינים, ולכן תזונה המבוססת  על מגוון ירקות טריים תסייע לכם לחיזוק מבנה השן באופן טבעי.  זאת ועוד, תפוזים מהווים מקור מצוין לקבלת חומציות אשר היא מצוינת לצורך שכבת הפלאק אשר מצטברת על גבי השן, ולכן היא מהווה פתרון אידיאלי בעבור חיזוק מבנה השן.

שימוש במוצרים טבעיים לצורך חיזוק מבנה השן

בשנים האחרונות החלו לפתח חברות כמו גם עסקים קטנים מגוון רחב של מוצרים טבעיים אשר להם ריכוז גבוה של חומרים אנטי בקטריאליים, בעיקר בעבור מי אשר סובל מדלקות חנייכים. בנוסף, פעולת גרגור קבועה של מי מלח יכולה לסייע לצורך סיפוח חיידקים וכן לצורך מניעת דלקות. מוצר נוסף אותו מומלץ להכיר הוא שמן קוקוס, שמן אידיאלי בעבור ניקוי של השיניים באופן טבעי. מחקרים מצאו כי בשמן קוקוס ישנו ריכוז של חמש חומצות אשר מסייעות לצורך מניעת עששת. יתרה מכך, צחצוח באמצעות שמן קוקוס יכול להוביל לתרום באופן משמעותי להלבנה של השיניים, ולכן רופאי שיניים ממליצים להשתמש בשמן קוקוס כתחליף טבעי לחיזוק מבנה השן והסרה של פלאק וחיידקים אשר גורמים לעששת וכן דלקות חנייכיים.

בדיקת שיניים

תוספי תזונה – מצוינים לחיזוק השיניים

נטילה של תוספי תזונה יכולה לתרום גם היא לצורך חיזוק השיניים באופן טבעי, וחיזוק מבנה העצם. תוספי תזונה עשירים בוויטמין C, אומגה 3 ומינרלים נוספים, ולכן הם אפקטיביים לצורך חיזוק מבנה השן. שורש הליקוריץ לדוגמא נחשב לאפקטיבי בעבור ניקוי וחיזוק השן, והוא נמכר בכל בית מרקחת ברחבי הארץ.

תוכן עניינים