5 יתרונות משמעותיים להרמת חזה ללא שתל

במהלך השנים החזה של נשים רבות צונח.

אחרי הריונות, לידות והנקות החזה כבר לא נראה אותו דבר, ולנשים רבות זה מפריע והן מחפשות דרכים להרים אותו וכך גם להרים את הביטחון העצמי.

השיטה שפעם הייתה מקובלת היא להכניס שתלים לחזה, אבל לא סתם שמענו על כמה וכמה מפורסמות שהחליטו לאחרונה להוציא את השתלים.

בואו נדבר על היתרונות בהרמה ללא שתל.

 

תרימו לה

הרמת חזה נועדה לתת לאישה ביטחון בגופה ולשפר את תחושת הביטחון העצמי שלה ולהחזיר לה את הנשיות שאולי הרגישה שאבדה. זה דבר מבורך וכל אישה שמרגישה שהיא זקוקה לזה, צריכה לעשות את זה. אבל לפני שאת רצה לקבוע תור, חשוב שתביני מדוע לא כדי לך להכניס שתלים לגופך ולבצע הרמת חזה ללא שתל.

 

עיצוב החזה

כאשר מבצעים הרמת חזה ללא שתל, ניתן לעצב בצורה יפה ואסטטית את החזה, להשתמש בעודפי עור כדי לתת לחזה מראה מתוח וזקוף. אם אינך מעוניינת בהגדלת החזה, אלא רק בעיצובו ומיצוקו, אין סיבה שתכניסי שתלים מיותרים לגופך.

 

הליך פשוט יותר – זמן החלמה קצר יותר

לא כל אישה, ואפילו אפשר להגיד שרוב הנשים, יכולות להרשות לעצמן לעצור את החיים שלהם, לעבור הליך רפואי כזה או אחר ולקחת את הזמן כדי להתאושש. אתן נשים עצמאיות, עובדות, אמהות ובעיקר עסוקות. נשים שעוברות הרמת חזה עם שתלים, עוברות הליך רפואי מסובך יותר שכולל גם זמן החלמה ארוך יותר.

 

לעקוב אחרי השתלים

כאשר מכניסים שתלים לחזה, צריך לעקוב אחריהם ואף להחליף אותם אחת לכ-5 שנים. השתלים יכולים לזוז מהמקום וליצור מראה לא אסתטי. כאשר מבצעים הרמה ללא שתלים, לא לוקחים את הסיכון שיום אחד תקומי והחזה שלך יראה מוזר.

 

למנוע בעיות בריאותיות

לא פעם עניין השתלים עורר דאגה לסיבוכים רפואיים בעקבות הניתוח. בעיות כמו קרעים ודליפות. מנהל התרופות והמזון האמריקאי אף הוציא אזהרה מפורשת לשימוש בשתלים בגוף מחשש להתפתחות סרטן הלימפומה. על פי המחקרים, יותר מ-600 נשים שעברו הרמת חזה עם שתל, חלו בסרטן הלימפומה. מלבד זאת, עולה כי נשים נוספות שעברו הרמה עם שתל סבלו מתסמינים שונים ומגוונים כמו כאבי ראש, סחרחורות, קשיי נשימה והרשימה עוד ארוכה. מה שבטוח, שאת לא רוצה לקחת על עצמך את הסיכון הזה.

 

מראה טבעי

בהרמת חזה ללא שתל, ניתן להשיג מראה טבעי ואסתטי יותר. מי שמחפשת ״להחזיר עטרה ליושנה״ ולהחזיר את החזה הרפוי והנפול חזרה למקומו, מתוח וזקוף, הרמת חזה ללא שתל זה בול בשבילה.

 

להרים לחיים

הרמת חזה, יכולה להתאים לכל אישה שרוצה לחגוג את החיים. לכולן מגיע להרגיש טוב ונוח בגוף שלהן. אבל אל תשכחי גם את הבריאות הכללית, ולכן – הרמת חזה עושים רק ללא שתל.

אלבשה תחתונה

 

תוכן עניינים