4 יתרונות בריאותיים בשתיית קפה קר

הוא האחראי על האנרגיות הגבוהות כשאנחנו נדרשים למשימה או מטרה חשובה ולעומת זאת, גם יכול להשרות עלינו רוגע ושלווה כשאנחנו נהנים ממנו בזמן הפנוי שלנו. הקפה הקר פוגש אותנו בהמון נקודות במהלך היום והוא מלא ביתרונות בריאותיים וטעמים טבעיים ומוצלחים.

 

קפה קר כחלק מהדגשת הטעמים הטבעיים של הקפה

כשאנחנו שותים קפה קר איכותי, אנחנו מאפשרים לעצמנו ליהנות מתמצית הטעמים הבריאה ביותר שיש לקפה להציע לנו. כלומר, אם נשווה לקפה חם שבו המים החמים גורמים להתחמצנות מהירה של הקפה ולא משאירים בו הרבה דברים בריאים. המים הקרים אינם משחררים את השומנים הקיימים בקפה מה שנותן במה לשאר הטעמים. קפה קר קולד ברו cold brew הוא למעשה השחקן האיכותי ביותר בשוק. הוא ללא ספק הטרנד הלוהט ביותר ואם עדיין לא התנסיתם, אתם מוכרחים לעשות זאת.

 

הפתרון המושלם לסובלים מחומציות וצרבות

אנשים רבים הסובלים מצרבות וחומציות, אינם יכולים ליהנות מקפה שחור, אספרסו ועוד רבים וטובים. קפה קר זו האפשרות הטובה ביותר לסובלים מתופעות אלו. בנוסף, קפה קר מאפשר לנו הנאה מקסימלית ואפשרות לחוות את חוויית הקפה, ללא מרירות וחומציות וללא טעמי לוואי.

 

ריענון אמיתי, בקיץ הישראלי

מצב הרוח שלנו, במיוחד במהלך הקיץ הישראלי הלוהט, נקבע בהרבה מקרים בהתאם לרמת החום והלחות שאנחנו חווים במהלך היום. ברגע שאנחנו עוצרים לרגע, מרשים לעצמנו לשתות קפה קר ככה באמצע היום, אנחנו מאפשרים לעצמנו להירגע, לנשום ולחוות את כל היתרונות המופלאים של קפה קר. עצירה כזו, יכולה לתת לנו פוש לאורך כל המשך היום, אפילו אם הסתכמה במספר דקות.

 

יש קפה קר, ויש קפה קר

אנחנו מדברים פה על רמה אחרת של מיצוי טעמים, ונסביר. כשאנחנו שומעים את המושג "קפה קר", לרוב, הקונוטציה שעולה לנו היא זו שבה אנחנו לוקחים קפה נמס או מגורען (איש איש וטעמו), ממיסים במעט מים חמים ואז מבצעים תהליך "הקפאה" באמצעות קרח לנוזל החם, ובסוף מוסיפים את סוג החלב שלנו (או המים הקרים כמובן). אך במקרה של קולד ברו, הוא אינו משאיר מקום לטעויות. הוא אמנם דורש השקעה, התמסרות ואהבה לקפה, אך מותיר אותנו עם טעם של עוד.

 

זה בדיוק הרגע שאתם קמים להכין קפה קר אמיתי

אם לסכם, קפה קר מתחבר כמעט לכל חוויה. מהדקות הראשונות של הבוקר, דרך הפסקת הצהריים ואפילו בערב כשסיימנו את היום ואנחנו רוצים פשוט לשבת, להירגע וליהנות מהקפה. בין אם אתם אמיצים שמוכנים להשקיע שעות רבות בהכנת תמצית קפה איכותית, ובין אם אתם פשוט אוהבים את הקפה שלכם קר, בשני המקרים תוכלו ליהנות מקפה איכותי ובריא יותר מאשר הקפה החם והמסורתי שכולנו מכירים. נדגיש שיש לשים לב לרמת הצריכה היומית, בכל זאת, מדובר בקפאין.

שתייה

 

תוכן עניינים