יתרונות בריאותיים בנעלית סנדלי עור אמיתיות

כל מה שרציתן לדעת על נעליים בקיץ. מה טרנדי? מה יותר בריא? על מה האורתופדים הכי טובים ממליצים וכו'. אם אתן מעסיקות את עצמכן כל קיץ עם השאלות האלו, הכנו לכן כאן תשובות חד משמעיות, שנכון לשנת 2022 הן המדויקות והבריאות ביותר.
מתלבטת אילו נעליים לרכוש לקראת הקיץ הקרוב? המשיכי לגלול!

 

מחקר לפני כל קנייה

אם מצאת את עצמך מוציאה מאוד שקלים על כפכפים לקיץ ובסופו של דבר מתבאסת על הבחירה וגם עור הרגליים שלך אותת לך שזו הייתה בחירה גרועה אז תדעי שאת לא לבד. המוני נשים קונות כפכפים שלא מתאימות לרגל שלהן, לצרכים שלהן או להרגלי ההליכה שלהן. נעליים הן עולם ומלואו ואנחנו ממליצות על מחקר קצרצר לפני הרכישה הבאה שלך!

 

סנדלים בקיץ – הבחירה הלוהטת

סנדלי עור לנשים בקיץ זו אחת הבחירות הפופולריות ביותר. עור נשאר להמון שנים, וזה לוק שנקבע כל שנה מחדש לטרנדי ולוהט. עור הוא חומר שנהיה רך במהירות, ותופס את הצורה של הרגל שלך, ולכן הוא נוח יותר לנעילה ונעים יותר לכף הרגל שלך.
יש היום המון סוגי סנדלים ואין יותר צורך לבחור בין יפה לנוח. השילוב המושלם נמצא ממש מרחק הליכה ממך ובלי הצורך להתפשר.

 

כפכפי אצבע לא הבחירה האידיאלית לכל סיטואציה

המון פעמים אנחנו מוצאות את עצמנו לובשות אותם, הם מהירים ומתלבשים ביתר קלות על כף הרגל, הם מאוורים וגם נחשבים טרנדים בשל נוחיותם. אבל, ויש אבל גדול, הן ממש לא בריאים להליכה ממשוכת. בכפכפים לרגל שלנו אין תמיכה באזור הקשת האורכית, מה שגורם לדלקות וכאבי קרסוליים בייחוד לנשים שיש להן נטייה לקרוס לאזור הזה של כף הרגל.

אפשר ללכת עם כפכפים, ולפעמים אין ממש ברירה כמו בהליכה אל חוף הים למשל.אנחנו רק אומרות, בחרו את הנעל הזו כשאין ברירה ולא כנעל קבועה למשך הקיץ. בריאות הרגליים שלכן במקרה הזה הרבה יותר חשובה.

 

נעלי הסניקרס האהובות

נעלי סניקרס תמיד סוגרות לנו פינה, הן קלות להתאמה ונוחות ברגל. אבל, בימי הקיץ הלוהטים רצוי ועדיף לא לחנוק את הרגל ליותר מידי זמן. הרגל שלנו נמצאת סגורה בתוך הנעל ומזיעה בגרב שלמעשה רק שומרת שם על לחות מוגברת, מה שיוצר פטריות ועור יבש וגבשושי.

נסי לשלב בין לבישת נעל סגורה לבין אוורור הרגל שלך. ימים ארוכים במשרד למשל מתאימים ללבישת סניקרס, אבל יום בו את מתכננת המון דברים בחוץ: בית קפה עם חברה או הליכה בטיילת – בחרי בסנדלים מאווררות וותרי על הסניקרס.

 

התאימי את הנעל ליומך!

לא מדברים על זה הרבה, בטח לא כשמדברים על המשוואה של סטייל מול נוחות ובריאות. אבל הנה אנחנו כאן שמות את הזרקור על נוחות, בריאות ושילוב עם הסטייל שלך. אפשר גם לעשות בחירות בריאות וגם להישאר טרנדית.

סנדלים מעור

תוכן עניינים