ייעוץ זוגי – מתי נדע שאנחנו זקוקים לטיפול?

זוגות רבים יאלצו להתמודד עם קשים רבים בדרך, במיוחד עם יחליטו להקים בית יחד. הקשיים עלולים לפגוע בצורה קשה במערכת היחסים ולא תמיד ידעו בני ובנות הזוג כי הקשר שלהם במצב קריטי וכי הם לקראת פרידה. הנה כמה עצות שיעזרו לכם להבחין במצב הקשר שלכם ויעזור לכם להבין האם אתם זקוקים לטיפול.

 

אם אתם מרגישים שלא מבינים אתכם

ייעוץ זוגי יתאים לכם אם אתם מרגישים שבן או בת הזוג שלכם לא מבינים אתכם. הטיפול הזוגי יעזור לכם לבנות תקשורת זוגית טובה ולייצר שיח של הבנה והכלה. בני ובנות זוג רבים עלולים להיתקל במצבים קשים אשר לרוב ינבעו מחוסר תקשורת בניהם. בניית תקשורת טובה בין בני ובנות הזוג, יכולה לסייע רבות לחיזוק ושיפור הקשר, ותהפוך אתכם לזוג חזק שיכול להתגבר על הכול יחד.

 

מרגישים שאיבדתם את החבר הכי טוב או החברה הכי טובה?

הבסיס לזוגיות טובה הוא הידיעה שבן או בת הזוג שלכם הם החברים הכי טובים שלכם. אם אתם מרגישים שאיבדתם את החבר הכי טוב או החברה הכי טובה, כדאי לפנות לסיוע של יועץ זוגי. יועץ זוגי יעזור לכם להבין מדוע נפגעה החברות שלכם ואיך לייצר חברות טובה וחזקה, שתבסס את הזוגיות שלכם עוד יותר.

 

אם אתם מרגישים שנגמרה האהבה

רבים הנמצאים בזוגיות לאורך זמן, מרגישים שהזוגיות נשחקת ושהאהבה נעלמת עם הזמן. טיפול זוגי יוכל לעזור לכם גם במקרים אלה ויעזור לכם להלהיט את האש בינכם מחדש. כשמדובר בזוגיות חזקה וטובה, האהבה לא נעלמת אף פעם אך כן יכולה לדעוך בשל הזנחת הקשר. הטיפול הזוגי יעזור לכם לעבוד יחד על הקשר שלכם, להבין לאן נעלמה האהבה בינכם ומדוע דעכה, ואיך תוכלו לחזור לאהוב בצורה עוצמתית עוד יותר במיוחד לאחר שעברתם דרך ארוכה יחד.

 

אם אתם מרגישים שאתם רבים יותר מידי

זוגות הנקלעים לקשיים מגיעים למצב שהם רבים יותר מאשר אוהבים או מתקשרים. אם אתם מרגישים שאתם רבים ללא הפסקה ושהריבים כבר בלתי נסבלים, זה הזמן לפנות לטיפול זוגי. לעיתים הריבים יוכלו להראות לנו מטופשים לחלוטין, אך בבסיסם נמצאת בעיה עמוקה עוד יותר. הטיפול יעזור לכם להבין מדוע אתם רבים כל כך הרבה ואיך תוכלו לפתור את הריבים הללו ולהימנע מהם בעתיד.

 

אם אתם רוצים לחזק את הקשר שלכם

גם אם הקשר שלכם טוב ואתם מרגישים שהוא יציב במיוחד, אבל אתם עדיין מרגישים שהוא יכול להיות חזק יותר ואתם לא יודעים איך לחזק אותו, זה סימן שכדאי לפנות לייעוץ זוגי. הטיפול הזוגי ייתן לכם את כל הכלים הנדרשים לחיזוק הקשר, ויעזור לכם להבין איפה אתם נמצאים מבחינה אישית בקשר וכן מהם החסמים האישיים שלכם.

זוג מתווכח

תוכן עניינים