3 טיפים לבחירת בשמים

כולנו מכירים את הסיטואציה הזו מקרוב – הרגע הזה שבו אנחנו נכנסים למעלית או לחדר סגור ומגלים שמצטרף אלינו מישהו שהשפריץ על עצמו בושם שלא לטעמנו. מצב שכזה אירע לנו ממש לפני כמה שעות והבנו שאנחנו צריכים לכתוב מדריך שיאפשר לכל אחד לבחור את הבושם המתאים לו ביותר. זה שיש לו ריח טוב באמת. הישארו אתנו ותוכלו לצאת עם טיפים שיגרמו לכם לבחור נכון.

 

תכירו קודם את האנשים שמסרו לנו את הטיפים

רגע לפני שנציג בפניכם את הטיפים לבחירת בשמים, עליכם לדעת שהמדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. היה לנו חשוב הפעם להסתייע במי שיודעים דבר או שניים בנושא – מי שרוכשים בשמים באופן קבוע. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר קצר בנושא וביקשנו לקבל טיפים שיאפשרו לכל איש ואישה לבחור את הבושם המתאים ביותר עבורם. אנו רוצים להודות לכל הפונים שמסרו לנו את הטיפים שלהם. שכן, קיבלנו מעל ל – 90 טיפים שונים ובחרנו בסופו של דבר להציג את ה – 3 שנראו לנו הטובים ביותר.

 

רוצים לבחור את הבושם המתאים לכם ביותר? תיישמו את טיפ מספר 1

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם לא סתם רוכשים בשמים שישבו על המדף בבית שלכם ללא שימוש, עליכם לצאת לרכישה של בושם עם אדם שאתם סומכים עליו. זה חייב להיות מישהו שלא ירצה אתכם. אלא מי שיענה לכם באופן כן ואמתי לגבי בחירה של בושם. רבים מבצעים את הטעות הנוראית של ללכת לבד ולהסתייע באשת מכירות במקום שכל מה שמעניין אותה זה שתיקחו את הבושם שהיא תרוויח עליו את הבונוס הגדול ביותר. אז תעשו לעצמכם טובה ותפנו אל אחד מהאנשים הבאים:

  • אח או אחות
  • אחד ההורים
  • חבר קרוב

 

רוצים לבחור את הבושם המתאים לכם ביותר? תיישמו את טיפ מספר 2

אם אתם רוצים לבחור את הבושם שמתאים לכם ביותר, אתם צריכים קודם כל להגיע אל החנות ולהריח כמה בשמים שמריחים לכם טוב. בסופו של דבר, תגיעו ביום שלמחרת ותתיזו את הבושם שהריח לכם הכי טוב. אל תקנו אותו עדיין, רק תצאו אתו לעבודה או לרחוב ותחכו לשמוע חוות דעת. לפי חוות דעת אלו תוכלו לדעת אם בחרתם נכון.

 

רוצים לבחור את הבושם המתאים לכם ביותר? תיישמו את טיפ מספר 3

הטיפ ה – 3 היה זה שאנחנו בדרך כלל מיישמים. בחירה נכונה של בושם לפי טיפ זה היא באמצעות ניסיונות על בשמים של אחרים. אם יש לכם חברים או חברות שיש להם מלאי גדול של בשמים, עליכם לנסות אותם ולרכוש בסופו של דבר את הבושם המתאים ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הטיפים לבחירה של בשמים. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק לבחור נכון.

בשמים

 

תוכן עניינים