ארבעה טיפולים שניתן לעשות אצל מטפל מקצועי בעל הכשרה

טיפולים טבעיים להפגת מתח וכאבים

טיפולים אלו נמצאים תחת קשת רחבה של טיפולים נפשיים, גופניים ותזונתיים שעשויים כמכלול להקל משמעותית על כאבים ומתחים כחלק מהשגרה היומיומית. טיפולים אלו מהווים אלטרנטיבה נוספת לטיפול בבעיה קיימת שהרפואה הרגילה אל מול הרופאים לא גורפת תוצאות משמעותיות.

ככל שהשנים חולפות טיפולים טבעיים אשר מתבססים על חומרים טבעיים מהטבע ושיטות אלטרנטיביות לטיפול בבעיה קיימת הופכים לנפוצים ומוכרים יותר ויותר. תחת טיפולים אלו ניתן למצוא מגוון רחב של טיפולים אשר כל אחד מהם ממוקד לבעיה מסוימת. את הטיפולים מומלץ לעשות אך ורק תחת ידיו של מטפל מקצועי בעל הכשרה, כמו כל בעיה רפואית אחרת שהייתם מתמודדים איתה.

 

רפלקסולוגיה

זוהי שיטה לאבחון וטיפול אשר לפיה נקודות ואזורים בכף הרגל שלנו מייצגים איזה שהיא מפה של כלל האיברים והמערכות בגוף האדם. על פי דרך זו, הטיפול בבעיה מסוימת בגוף האדם יכול להתבצע דרך מגע והתבוננות במיקום ספציפי בכף הרגל ובכך להוביל לפתרון או מציאת הבעיה.

ישנה גם רפלקסולוגיית הקלה, שהיא שיטה המשלבת גם את תיאורית הרפלקסולוגיה הרחבה של מפת כף הרגל, אך תוך ביצוע עדין של עיסוי הכולל תערובת מלחים ושמנים. שיטה זו ניתן למצוא אצל רובי טוויג – מטפל ותיק ומנוסה ובכך להקל במצבים גופניים ונפשים בטיפול.

 

עיסוי תאילנדי רפואי

עיסוי זה מבוצע על ידי שיטות ספציפיות שהגיעו מתאילנד על גבי כל חלקי גוף האדם. במהלך הטיפול המעסה משתמש בטכניקות של הנעת מפרקים, לחיצות, עבודת לישה ובכך מאפשר הגמשה של המפרקים, הארכת שרירים ושימון נקודות חשובות בגוף. טיפול זה צריך להיות מבוצע על ידי מטפל מקצועי ומוכשר לביצוע פעולה זו, כיוון שהיא משפיעה היטב על כל האיברים והמערכות בגוף.

 

שיטת בואן (BOWEN)

שיטה זו מתבססת על מגע עדין השולח אותות ופקודות למערכת העצבים ובכך מתחיל תהליך ריפוי טבעי של הגוף. טיפול על ידה יתבצע במגוון רחב של מצבים וכיוון שהיא כה עדינה מתאימה לכל אחד ובכל גיל. לרוב שיטה זו תהיה טובה בכדי לשפר את השיקום לאחר ניתוח, פציעות ותאונות, מתחים ולחצים נפשיים, בעיות עיכול ועוד. במהלך הטיפול המטפל מניע רקמות, גידים ושרירים במקומות שונים בגוף האדם.

 

מטאמורפאזה

בשיטה זו המטפל פועל בדרכים שונות בכדי להבין את שורש הבעיה היוצרת כאבים / מתחים / חרדה. תחילה, מתבצעת בדיקת התנגדות השרירים ובכך ניתן לעקוף את המוח והמודע וליצור תקשורת עם חלקים בתת המודע. לאחר גילוי המקור הראשוני לבעיה, מתבצע תהליך חיפוש הדרך הנכונה ביותר לנטרל אותו.

הדרכים האפשריות לנטרול הכאב יכולות להתבצע על ידי תנועות מסוימות, תמונות, מוזיקה מדויקת, דמיון מודרך ועוד. על ידי שיטה זו האדם יכול לבצע אתחול מחדש של מערכות הגוף אשר כאבו לו, ולפתוח דף חדש מול גופו נטול הכאב והמתח.

 

מסאז

תוכן עניינים