5 סוגי טיפולים הקיימים ברפואה הסינית

הרפואה הסינית קיימת כבר אלפי שנים ומקורה במזרח הרחוק.

כבשאר תורות המזרח ודרכי הריפוי במזרח, הרפואה הסינית מאמינה שהאדם הוא ישות שלמה המורכבת מממד רוחני ומממד גשמי.

על מנת להביא לריפוי של האדם יש לתת מקום לשני הממדים ולטפל בשניהם.

כתוצאה מהאמונה הזו, הרפואה הסינית דורשת להביא את האדם לאורח חיים טבעי ולרפא את נפשו וגפו כאחד.

מה זה אומר בפועל? הכל בכתבה הבאה.

 

לכל בעיה טיפול משלה

כשם שברפואה המודרנית יש להתאים את סוג הטיפול לסוג הבעיה, כך גם ברפואה הסינית. יש מגוון שיטות טיפול, ולכל אחת השפעה אחרת ובכך התאמה לקשיים רפואיים אחרים. בנוסף, הרפואה הסינית לא נותנת תרופה חד פעמית, אלא היא מזמינה את האדם ליצור אורח חיים בריא לנפש ולגוף – אכילה נכונה, שימוש בצמחי מרפא, רגיעה ועוד.

 

מהם סוגי הטיפול?

  1. הסוג הידוע ביותר הוא דיקור – דיקור סיני מטרתו להחזיר את הזרימה הנכונה של האנרגיה הפנימית באדם. האנרגיה אחראית על הבריאות הפנימית וגשמית של האדם לכן בכוחו של הדיקור להביא הן לרגיעה גופנית והן לרגיעה תודעתית. הדיקור אינו כואב כלל למרות השמועות, זאת כיוון שהמחטים דקות ואינן חודרות עמוק. מחפשים דיקור מקצועי? היכנסו לאתר של ז'ונגיה – הפורטל של הרפואה הסינית בישראל – https://www.zhongyao.co.il
  2. תזונה נכונה – אם לאדם יש חולי מסוים שנוצר בעקבות תזונה לקויה, הרפואה הסינית מציעה תזונה שמבוססת על מאכלים צמחיים בעיקר והימנעות ממאכלים מרובי סוכר, כולסטרול ושאר מזיקים. כמו כן, גם אדם שסבלו אינו קשור בהכרח לתזונה יכול להיתרם מהתזונה הסינית.
  3. ארומתרפיה – טיפול על ידי צמחי מרפא באמצעות מגוון חושים – ריח ומישוש. לצמחי מרפא יש סגולות מדהימות שמוכיחות את עצמן בכל פעם מחדש. בכוחן להביא לרגיעה, חיזוק כללי, מניעה של מחלות ועוד.
  4. עיסוי סיני – עיסוי אסרטיבי ועוצמתי שהומצא בסין ומשמש לחידוש האנרגיה ולשחרור כאבים ומתחים בגוף ובנפש. בנוסף, העיסוי תורם לבעיות אורתופדיות או פציעות ספורטיביות.
  5. כוסות רוח – מכשיר בעל כוסות שנצמדות לגוף בוואקום ומועילות מאוד לרגיעה, אסטמה, בעיות נשימה, התקררות ועוד. בקרב ילדים השימוש בכוסות רוח הוא נפוץ.

 

האם הרפואה הסינית באמת עוזרת?

כיום אין עוררין על ההשפעה של הרפואה הסינית, אם כי יש אנשים הטוענים שההשפעה שלה היא לא מרובה. יתר על כן, לרפואה הסינית אין יכולת להזיק לאדם כיוון שהיא לא סוטה מהדרך הטבעית של הגוף.

 

סיכום

לרפואה הסינית יתרונות רבים – הקלה על כאבים, הקלה על לחץ, ריפוי שלם והוליסטי, היא לא מזיקה ועוד. חשוב לפנות למקום מקצועי שיכוון אתכם בצורה בטוחה בין שבילי הרפואה הסינית. מגוון דרכי הטיפול מתאימות לשלל המחלות בעולם הרפואי והנפשי, לכן כל אדם יכול למצוא בתוך הרפואה הסינית את הטיפול התואם לו.

 

טיפול כוסות רוח

תוכן עניינים