חגורת גב – יתרונות ושימוש נכון

כשאתם רוכשים חגורות גב ארגונומיות או מסוגים אחרים, חשוב תמיד לוודא כי אתם משתמשים נכון באותן החגורות. באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע, מומלץ להשתמש בחגורת גב במשך שעתיים ביום בממוצע. בואו נסביר מדוע לא לובשים חגורת גב כל היום, נדבר יתרונות ונרחיב בנושא.

חגורות גב הן פתרון מצוין, עבור מי מאיתנו המחפש ליהנות מתמיכה מוחלטת של הגב התחתון והכתפיים. בזמן אימון, מומלץ מאוד להסתייע בלבישת חגורת גב מומלצת ואיכותית, כזאת המסוגלת לספק לכם את טווח התנועה המקסימלי והטבעי שאתם זקוקים לו במהלך האימון. מלבד מקרים בהם אנשים מתאמנים, מומלץ ללבוש חגורות גב גם אם מתאוששים מפגיעות גב וכאבי גב, אם מדובר במקרים של נשים הרות הזקוקות לתמיכה, במקרים של אנשים המובילים ציוד (מובילי דירות למשל) ועוד. בית בריאות הגב – חגורת גב על פי מידה והתאמה, היא חנות פתרונות התמיכה המומלצת, וצוות המומחים שלה תמיד כאן בכדי לסייע לכם לבחור חגורת גב שתהיה נכונה לכם. שימו לב, השימוש בחגורות גב מותנה בליווי וייעוץ של רופא.

סימן של כאב

חגורת גב לנשים ולגברים מתחת לבגדים

אין כל צורך להתבייש ברצון שלכם ליציבה טובה יותר ושרירי גב שלא נתפסים בקלות, אך אם אתם עדיין נבוכים מלבישת חגורת גב, אתם לא צריכים לדאוג לגבי זה, מפני שניתן לרכוש חגורות גב שלובשים אותן מתחת לבגדים. בדרך כלל, חגורות לגב יהיו עשויות מחומרים די עדינים, אך חזקים, מה שיאפשר לכם להסתירן ביתר קלות מתחת לבגדים.

מומלץ ללבוש חגורות גב במשך שעתיים ביום ולא יותר מכך, היות ושרירי הגב לא אמורים להיות נתמכים במשך 24 שעות. שרירי הגב צריכים להיות מסוגלים לספק יציבה טובה בזכות עצמם, וחגורות הגב נועדו בכדי לתמוך בשרירי הגב לזמן קצוב ולא למשך כל שעות היממה. במקרים בהם אתם מתאמנים עם חגורות הגב שלכם, כדאי תמיד לוודא תכנית אימונים מותאמת ובליווי אנשי מקצוע רלוונטיים.

חגורת גב מתכווננת ומותאמת אישית

אתם מוזמנים לבחור את חגורת הגב המתאימה לכם, ולהשתמש במנגנוניה בכדי לכוונן אותה באופן אישי לפי מידות הגוף שלכם. חגורות גב בעלות מנגנון התאמה הבנוי מברזלים עדינים, שאינם מהווים כל הפרעה במהלך ההתנהלות היומיומית שלכם. אתם יכולים ללבוש חגורות גב ארגונומיות בזמן עבודתכם, בזמן הלימודים או אפילו בזמן הבישולים בבית.

בכל מקרה בו אתם מתלבטים איזו חגורת גב לבחור, זכרו תמיד כי ייעוץ של רופא הוא הכרחי וכך גם תוכלו לדעת איזו חגורת גב אתם צריכים. חגורות גב גם מומלצות מאוד עבור אנשים המתמודדים עם פגיעות גב שונות, אך כמובן וחובה להתייעץ עם רופא לפני לבישת חגורת גב כזאת או אחרת.

תוכן עניינים