וידליסטה – מה זה ולמי היא נועדה

גברים רבים נאלצים להתמודד עם בעיות בתפקוד המיני.

בעיות אין אונות קיימות אצל גברים רבים ועלולות להיווצר בגלל גורמים רבים. גברים רבים חשים בושה בכל הנוגע לבעיות בתפקוד המיני מתוך תחושה שהם אינם מממשים את התפקיד ה"גברי" שלהם בזוגיות.

השילוב של בעיות אין אונות והבושה בתחילת טיפול והתייעצות עם גורם מוסמך גורם לגברים רבים להימנע מקיום יחסי מין שלא לצורך. חשוב לדעת כי הבעיות הללו נפוצות ושכיחות, אין סיבה להתבייש בהם והן פתירות לחלוטין.

 

סיבות לבעיות אין אונות

סיבות לבעיות אין אונות מתחלקות לשניים, בעיות פיזיולוגיות ובעיות פסיכולוגיות.

 

סיבות פיזיולוגיות

1. בעיות בזרימת הדם – בעיות אלה גורמות לבעיה בזקיפות האיבר, כדי לגרום לאיבר להזדקף צריך זרימת דם שמגיעה אל איבר המין הזכרי וברגע שיש בעיה בזרימת הדם נגרמת בעיית אין אונות.

2. מחלות סוכרת – מחלות אשר פוגעות במערכת העצבים עלולות לגרום לבעיות אין אונות.

3. חוסר בטסטוסטרון – גורם לבעיות אין אונות.

4. שימוש מוגבר באלכוהול וסמים – גורם לבעיות אין אונות.

 

סיבות פסיכולוגיות

1. חרדה – אנשים הסובלים מחרדה עלולים לחוות בעיות אין אונות.

2. לחץ – אנשים שמרגשים תחושת לחץ בחיי היום יום עלולים לחוות בעיות אין אונות.

3. בעיות בזוגיות – עלולות לגרום לבעיות אין אונות.

4. מחלות נפשיות – עלולות לגרום לבעיות אין אונות.

 

דרכי טיפול

דרכי הטיפול בבעיות אין אונות הן רבות ומגוונות ומכילות סוגים רבים של פתרונות:

 

וידליסטה

תרופה כימית שמגיעה בתצורת כדור שמשתמשים בו דרך הפה ונועדה לסייע לאנשים בעלי בעיות בתפקוד המיני. החומר הפעיל ממשיך לעבוד בגוף והזקפה נשארת לזמן ממושך. את הוידליסטה צריך ליטול כשעה וחצי בלבד לפני האקט.

הוידליסטה מתאימה לאנשים שמעוניינים לא לפגוע בספונטניות ובכל זאת לתפקד בצורה מלאה ומספקת בזמן יחסי המין. הוידליסטה היא תרופה כימית ולכן כמו כולן יש גם לה תופעות לוואי וצורך במרשם רופא.

 

קמגרה

תרופה נוספת אך טבעית לחלוטין היא הקמגרה, הקמגרה מגיעה בצורת קפסולת ג'ל בטעמים. הקמגרה נותנת מענה יעיל וזמין לבעיות אין אונות ואין צורך במרשם רופא על מנת להשתמש בה.

אנשים רבים בעולם כולו משתמשים ומרוצים מהקמגרה. ניתן למצוא את הקמגרה למכירה בחנויות יעודיות או דרך האינטרנט. הקמגרה מתאימה לאנשים שאינם מעוניינים להתנסות בפתרונות כימיים כדי לפתור בעיות אין אונות.

 

לסיכום

בעיות אין אונות נפוצות בעולם כולו וגברים רבים סובלים מהם. בעיות אין אונות נגרמים מבעיות פסיכולוגיות כמו לחץ, חרדה, בעיות בזוגיות וכדומה או בעיות פיזיולוגיות כמו בעיות לחץ דם, בעיות במערכת העצבים או שימוש מוגבר בסמים ואלכוהול.

לבעיות אין אונות יש פתרונות רבים ולכן אין צורך להימנע מקיום יחסי מין בשל בעיות אלה. תרופה ששמה וידליסטה היא תרופה שמיוצרת בתנאים מחמירים ועוזרת לפתור בעיות בתפקוד המיני. התרופה מתאימה לאנשים שאינם רוצים לפגוע בספונטניות כיוון שהיא פועלת כזמן קצר לאחר לקיחת התרופה.

חשוב לדעת כי לתרופה זו כמו רוב התרופות בשוק ישנם תופעות לוואי וצורך במרשם רופא. אנשים שאינם מעוניינים בתרופות כימיות ישתמשו בקמגרה שהיא תרופה שעשויה מצמחים ומגיעה בצורת קפסולת ג'ל במגוון טעמים ועוזרת לפתור בעיות אין אונות, ללא צורך במרשם רופא.

 

גבר שוכב בלי חולצה

תוכן עניינים