השפעת מערכת היחסים על הבריאות וחיי היום יום

בתור יצורים אנושיים, כל מערכות היחסים שאתם יוצרים עם כל מיני בני אדם הכרחיות, כמו גם חיוניות לשם הרווחה הרגשית או הרווחה הנפשית וגם לשם ההישרדות שלכם. השפעת מערכת היחסים על הבריאות שלכם, בין אם מדובר אודות מערכת יחסים משפחתית או שמא חברית, ובין אם עסקינן אודות מערכת יחסים רומנטית, יסייעו להפוך את החיים שלכם להרבה יותר בריאים.

כחלק מהיותכם, מן הסתם, בני אנוש, תיהנו מתמיכה חברתית, ובעקבות זאת כאשר יש בעיה במערכת היחסים שלכם, היא באופן ישיר ישפיע באופן שלילי על הרווחה שלכם, ואף על הבריאות הנפשית שלכם. אנו מבקשים ממכם, מכל הלב והנשמה, להתחיל לקרוא ולא להפסיק עד תום הקריאה, ותוכלו להבין – מה השפעת מערכת היחסים על הבריאות וחיי היום יום שלכם?

 

במה בדיוק משפיעה מערכת יחסים חיובית על בריאות איתנה בחיי היומיום שלכם?

יש הרבה השפעות של מערכת יחסים חיובית על בריאות איתנה בחיי היום יום שלכם, ולהלן נציג בפניכם את העיקריות שמבניהן –

  • על פי מנעד רב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי קשרים חברתיים מסוגלים להביא אתכם ליהנות מאריכות ימים.
  • מי שנמצא במערכת יחסים רצינית, מייצר פחות קורטיזול, שהוא הורמון הלחץ. ולמה זה כה חשוב? ובכן, הדבר מעיד על העובדה שבני אדם במערכת יחסים מגיבים פחות ללחצים פסיכולוגיים, וכי התמיכה החברתית וכן התמיכה הרגשית שמגיעה מבני הזוג עשויה להוות כחיץ מופלא אל מול המתחים. מחקרים תומכים בעובדה כי בני זוג שמאושרים יחדיו יותר מאושרים מכאלו שחיים בגפם. עצם הידיעה שבני הזוג שלכם תומכים או אוהבים אתכם מדי יום ביומו, אף במידה ואין הם נוכחים לידכם באופן פיסי, מחזקת את הבריאות הנפשית שלכם.
  • מערכת יחסים בריאה נותנת את הטון האופטימלי לאורח חיים בריא באופן כללי. במידה ובני הזוג שלכם מעודדים חוסר עישון סיגריות, אכילת תזונה בריאה או פעילות גופנית, וכיוצא בכך, יש לשער שתלכו בעקבותיהם באופן אוטומטי. הדבר מקל על עליכם לחקות התנהגות בריאה בעוד אתם מוקפים בבני אדם שעושים טוב למען הבריאות שלהם.

 

איך ישפיע הוויברטור על הבריאות ועל חיי היום יום שלכם?

יש שיאמרו, ואף יהיו מוכנים להישבע, כי ויברטורים, כמו גם ויברטור יניקה, הרבה מעבר לבילוי בהתהוותו, כי אם יש בהם מכדי לשפר את הרווחה הנפשית שלכם, ובתור התחלה נציין כי הם עשויים לסייע בהקלה של המתחים שלכם. באמצעות השימוש בהם יתעוררו האנדורפינים וכן הדופמין אשר  בגוף שלכם, הישר אל הגוף ואל המוח שלכם, כאשר קודם כל זה יסייע בהפחתה של החרדות או של המתחים שאתם חווים, ושנית כל זה עשוי להיטיב עם שנת לילה יותר איכותית.

ויברטורים יסייעו לכם בדרך של חקירה ושל גילוי נקודות ההנאה שלכם, וכן יסייעו לכם לדעת בדיוק מה מפעיל את נקודות הטריגר אשר בגוף שלכם. הכרת הגוף שלכם לאשורו, וגם מה הינו צריך, על מנת שתרגישו טוב בעת קיום יחסי מין, מסוגלת בהכרח לחזק את ההערכה העצמית שלכם, ואף לסייע לכם להרגיש הרבה יותר חיוביים לגבי עצמכם ברמה הכללית.

מערכת יחסים

תוכן עניינים