הרמת עפעפיים: איך עושים את זה?

אין מנוס מכך, אנחנו כבר לא צעירים ורעננים כמו שאהבנו. הזמן עושה את שלו וכדי לא להיראות עם עפעפיים עייפים וסגורים למחצה מעייפות או חולשת שרירים, פונים לעשות הרמת עפעפיים. איך עושים את זה? כאן ריכזנו עבורכם את המידע שחשוב לדעת בנושא. אז בואו נתחיל.

 

מה עושים כדי להרים את העפעפיים?

אם בגילאי העשרים העפעפיים נראים צעירים ורעננים, הרי שחשוב לשמר אותם כי כבר מגיל שלושים אצל מרבית האוכלוסיה מתחילה להיראות נסיגה בדמות עפעפיים שמוטים. נסיגה משמעותית עלולה להשליך אל איכות הראייה ומאנשים רבים מדווחים על ירידה בחדות כמו גם בשדה הראייה. מה עושים במקרה כזה? ניתן לעשות ניתוח כירורגי להרמת העפעפיים, אך לצד יעילותו, הוא מהווה גורם מלחיץ עבור רבים ולכן eyelids.co.il נכנסה לתמונה עם מגוון שיטות להרמת עפעפיים ללא ניתוח פולשני.

 

מגוון טכניקות להרמת עפעפיים

קימות מגוון שיטות באמצעותן ניתן להרים עפעפיים ולהנות ממראה מעיר ורענן. כאן נסקור את השיטות המובילות.

 

ניתוח כירורגי

במהלך ניתוח להרמת עפעפיים המטופל עובר הרדמה מקומית (בדרך כלל). במהלך הניתוח מסירים את עודף העור הקיים בעפעף העליון ובעפעף התחתון. לאחר הניתוח המקום נסגר באמצעות מדבקה קטנה שעלולה להותיר צלקת מזערית. לא כל אחד יכול לעבור ניתוח מסיבות רפואיות ורבים נמנעים לעבור ניתוח כזה מסיבותיהם האישיות.

 

גלי רדיו

רמת עפעפיים באמצעות גלי רדיו היא טיפול מוכר המבוצע במספר טיפולים. גלי הרדיו משפיעים על העפעפיים וגורמים למיצוק העור כנדרש. לאחר כשישה טיפולים, הטיפול יסתיים ללא מהלך כירורגי כלשהו.

 

אולטרה סאונד

גלי אולטרה סאונד משמשים לטיפול בבעיות עור כמו גם להרמת עפעפיים. הגלים חודרים לשכבות העמוקות בעור וכך ניתן לנרים אותן ולמצק אותן כנדרש. מדובר בטיפול חד פעמי יעיל.

 

גלים אלקטרו מגנטיים

גלים אלקטרו מגנטיים מכונים גם פלזמהוהם ידועים ביעילותם בטיפול בבעיות עור. הגלים מכווצים את עודפי העור הקיימים וכך ממזער אותם עד להיעלמותם. טיפול כזה חייב להיעשות על ידי מישהו מקצועי שעבר הכשרה לעסוק בכך.

 

האם הטיפולים להרמת עפעפיים יעילים?

כדי לבצע ניתוח להרמת עפעפיים, פונים לרופאים מומחים בתחום. גם כאן, כאשר פונים לטיפול אלטרנטיבי להרמת עפעפיים, חשוב לפנות לאיש מקצוע מומחה שלוקח אחריות אישית על העבודה שלו. הטיפולים שסקרנו כאן הם יעילים והוכיחו את עצמם לאורך השנים. חשוב לפנות למרכז אסתטי העובד בשיטות שהוכרו ואושר על ידי משרד הבריאות הישראלי והאמריקאי.

 

לסיכום

כאשר מעוניינים להצעיר את מראה העיניים, יש מה לעשות! טיפול להרמת עפעפיים במכון אסתטי מוביל יכול לשנות לכם את הנראות ולהשפיע לטוב על איכות חייכם. כפי שסיכמנו כאן ניתן לראות כי קיימות מגוון שיטות להרמת עפעפיים ללא ניתוח. כדי להתאים שיטת טיפול שמתאימה לכם, מומלץ להתייעץ עם מכון אסתטי מוכר ומאושר.

פנים

 

תוכן עניינים