הסרת שיער בשרון

בעידן שבו אנחנו חיים גוף חלק הוא גוף שנחשב להרבה יותר מטופח ויפה, כאשר כמובן שאת המין הנשי נהוג לשפוט בצורה אחרת לעומת המין הגברי. אומנם זה נכון שהיום גם גברים רבים בוחרים להסיר שיער, אך לרוב נשים מובילות בתחום הזה. לכן, במידה וגם אתן חושבות על הסרת שיער בלייזר בראש העין או בכל מקום אחר, אנחנו בהחלט יכולים להבין את הדילמה שלכן. האם הסרת שיער שמתבצעת בעזרת לייזר באמת מוכיחה את עצמה? האם באמת מדובר על שיטה יעילה? והאם אחרי זמן מסוים יהיה עליכן לחזור ולעבור שום את הטיפול? כדאי שתדעו שזה לא במקרה שבשנים האחרונות הסרת שיער בלייזר הפכה לשיטה כה בולטת ומקובלת, שכן מדובר על אופציה יעילה מאוד. לכן, אם גם אתן רוצות אחת ולתמיד ליהנות מגוף חלק ולהפסיק לדאוג מהקיץ ומההתעסקות בהסרת שיער, מדוע שלא תעשו זאת?

מכונה חשמלית

למה זה יכול להתאים?

באופן כללי בהחלט ניתן לומר ששיטה כמו הסרת שיער יכולה להתאים לרוב האנשים, שכן הלייזר לא פוגע בעור עצמו. עם זאת, כמובן שיש מקרים שבהם הלייזר יכול להיות יותר יעיל ולכן בכל מקרה כדאי לקבוע פגישת התאמה עם המומחים שאצלם אתן חושבות לעבור את הטיפול. ברוב המקרים הגיל המינימאלי לטיפול מהסוג הזה הוא גיל 15, אך בהחלט ניתן לראות שזה נתון שמשתנה בין הקליניקות השונות. בנוסף, יש היום גם לא מעט מכשירים שבעזרתם המומחים מבצעים הסרת שיער אצל המטופלות ולכן יש לבדוק שאתן פונות אל מקום מתקדם. חשוב לעבור את הטיפול הזה רק עם ציוד שיש לו את כל האישורים הנדרשים, שכן למרות הרצון להיות חלקות ויפות, טבעי שלא תרצו לקחת סיכונים מיותרים. לא אחת קורה שמדובר על סדרת טיפולים הכוללת בין 3 ל 5 מפגשים, אך מה שטוב, זה שאחרי שהטיפול נגמרים – השיער נעלם לצמיתות!

איפה כדאי לעבור את הטיפול?

בין אם אתן נשים שרוצות להסיר שיער מאזורים שונים בפנים, ברגליים או בכל איבר אחר ובין אם אתם גברים שרוצים להסיר שיער מהחזה, יש לבדוק לאיפה אתם פונים. זה שיש היום הרבה מאוד מקומות שבהם ניתן יהיה לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר זה נכון, אך האם בכל מקום הטיפול יהיה מספיק יעיל? האם בכל מקום מבטיחים לכם את אותה התוצאה? והאם בכל מקום תפגשו אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הזה מזה שנים? קחו בחשבון, בנוסף לכל אלה, גם את העלויות. זה נכון שטיפולי הסרת שיער שמתבצעים בעזרת לייזר אינם זולים, אך האם זה אומר שאתם חייבים להסכים לשלם גם סכום מופקע? התשובה היא כמובן לא. לכן יש טעם לבדוק את המחירים, לעשות השוואה קצרה וכך לבחור את המקום שבו תרצו לעבור את הטיפול המוצלח הזה.

תוכן עניינים