הסגולות הבריאותיות של שמן מזרעי המפ

אלו שמשתמשים בו באופן קבוע קוראים לו "שמן הקסם" ויש לכך לא מעט סיבות. מדובר בשמן בעל סגולות בריאותיות שכל אחד ירצה ליהנות מהן.

יצאנו לבדוק מהן הסגולות הבריאותיות של שמן מזרעי המפ וחזרנו עם רשימה חלקית (לא היה מקום לכולן).

רוצים לדעת מהן הסגולות שנכנסו לרשימה שלנו? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

  1. מסייע בהתמודדות עם מתח וחרדה

זה לא סוד שרבים מאתנו חווים מתח וחרדה על בסיס יום יומי. אלו שמכירים את התופעה מקרוב, מחפשים תשובות להעלמת התסמינים שגורמים לאי נעימות. אם אתם סובלים ממצבים שכאלו, בטח תשמחו לשמוע ששמן ההמפ מאפשר בי היתר, להביא להקלה ברמת המתח והחרדה. התרכובות הטבעיות שקיימות בשמן מאפשרות לשחרר הורמונים שגורמים להנאה בגוף. הדבר מוביל לתחושה של הרפיה מרגיעה שמפחיתה את המתח באופן משמעותי.

 

  1. מחזק את שכבת ההגנה החיצונית של העור

שמן המפ CBD ידוע כמכיל חומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6. שומנים אלו מאפשרים להביא לחיזוק העור ולתוספת לחות שחיונית עבור אלו שסובלים מהתופעות הבאות:

  • קילופים בעור
  • עור יבש על בסיס קבוע
  • ציפורניים דקות וסדוקות

 

  1. גורם לריכוך של השיער והקרקפת

החלקת השיער, צביעת השיער וסלסול זו רשימה חלקית של דברים שעשויים לגרום לשיער להיות קשה וחסר חיים. יש מי שחושבים שכשהשיער מגיע למצב שכזה, לא ניתן לחזור לאחור. אבל ההפך הוא הנכון. שימוש בשמן מזרעי המפ מאפשר לשיער לקבל את השומנים שחסרים לו, כך שלאחר כמה שימושים, השיער ירגיש רך יותר,חזק יותר והקרקפת תחזור להיות מלאת לחות.

 

  1. מוריד כולסטרול רע

שמן מזרעי ההמפ נחשב לשמן היחידי שמכיל חומצות שומן (שצוינו לעיל) בריכוזים גבוהים כל כך. עובדה זו מאפשרת לשמן לסייע בהורדה של כולסטרול רע בגוף. הדבר מתרחש בעקבות האצה של התהליכים המטבוליים (מה שאתם כנראה מכירים כחילוף חומרים מהיר). הוספת שמן ההמפ למאכלים יכולה לא רק להוריד את הכולסטרול הרע, אלא גם לשרוף יותר שומנים בגוף בקצב מהיר. הדבר מונע הצטברות של כולסטרול על דפנות העורקים כך שיש בגוף פחות כולסטרול רע. אם אתם רוצים להוסיף את השמן לתזונה היום יומית שלכם, דעו שניתן להוסיף את השמן למאכלים הבאים:

  • סלטים
  • מאפים
  • ממרחים ועוד

 

  1. מסייע בוויסות של רמות הסוכר בדם

לא מעט חולי סכרת בוחרים לעשות שימוש בשמן מזרעי המפ בגלל שהוא מתמודד באופן חיובי עם תנודתיות של סוכר בדם. כאשר יש פחות "קפיצות" של סוכר, הדבר מוביל לשמירה של אנרגיה טובה בגוף ולצמצום של עייפות וסחרחורות במהלך היום.

 

לסיום

אלו היו 5 הסגולות הבריאותיות הנבחרות של שמן שמופק מזרעי המפ. כעת, כשאתם יודעים את הפרטים החשובים אודות השמן, נותר לכם רק לצרוך אותו. שיהיה לבריאות!

שמן רפואי

 

תוכן עניינים