המדריך לשימוש נכון בקנאביס רפואי

ברוכים הבאים למאמר שכל צרכן קנאביס באשר הוא צריך לקרוא וללמוד ממנה.

ידוע ממזמן שלא רק צרכני קנאביס רפואי מעשנים קנאביס רפואי, וזו סוגייה בעייתי מאוד.

צריכה של קנאביס מבלי לדעת מה המינונים המתאימים לפרט בהקשר של THC ו- CBD יכולים להיות הרי אסון ומזיקים מאוד.

לכל תרופה יש צורך בהדרכה איך ליטול אותה וקנאביס אינו שונה. עיניים אדומות למסך, תתרכזו ותפנימו

 

מעשן עם רישיון

הנחת יסוד למאמר זה היא שרק בעל רישיון לקנאביס רפואי יעשן קנאביס רפואי. השלב הראשון הוא אשכרה לקבל את הרישיון. לאחר קבלת הרישיון, יהיה לכם סיווג לקבוצה מסוימת של זנים לכל אחד יש יכולות טיפול משלו. המינונים מרכזיים שמשחקים פה משחק מכריע בקביעת הזנים הם ה- THC, הלא הוא החומר הפעיל הידוע מכל שהאחראי על תחושת אופוריה, עידוד רעב ומסייע בתפקוד יומי ומקל בהתמודדות עם כאב. הגור השני הוא CBD, שהוא אחראי על תחושת ירידת מתח, מסייע בבעיות שינה והרגעת מערכת העצבים בגוף בכלל.

 

ניסוי וטעיה

שלא תטעו, אין פה שון כוונה לשלוח אתכם לעשן את הזן החזק ביותר שאתם יכולים להשיג. הכוונה היא לערוך מחקר. הסתכלו באתרי האינטרנט של ספקיות הקנאביס הרפואי בישראל וראו איזה זנים עומדים לרשותכם בבתי המרקחת בהתאם לסיווג הרישיון שלכם. הסתכלו קודם כל על ההשפעות, לאיזה מצבים מיועד כל זן וכיצד הוא עוזר לכם. דבר האחרון שאתם צריכים להסתכל עליו הוא מינוני החומרים פעילים, לפחות לשלב זה. כמובן שתמי אפשר להתייעץ עם רופא או רוקח. לאחר המחקר מגיע שלב הניסוי. בצעו רכישת קנאביס, והזמינו זנים שנראה לכם שיסייעו למצבכם הרפואי. הדרך הקלה ביותר להתחיל עם קנאביס רפואי הוא גלגול ג'וינטים קטנים נקיים. עישון נקי יעביר לכם את השפעה של הזן.

 

אופן הצריכה

הדרך המוכרת היא ג'וינטים. נקיים, עם מעט טבק, עם הרבה טבק או עם תחליף – המטרה היא לצרוך קנאביס בלי חומרים נוספים ולשמור על ההשפעה שלו כמה שיותר צלולה. דרך נוספת ומאוד מקובלת היא מאדה. מדובר במכשיר שבחלקו העליון מניחים פרח או חומר מגורר, סוגרים בלחיצה אחת המכשיר מחמם ומאדה את הפרח. פעולה זו היא לא עישון אלא שאיפת אדים. דרך שלישית שמצריכה הרבה זהירות והצמדות למתכונים היא בישול עם קנאביס. דרך שמומלצת מאוד למי שסולד מפעולות העישון אך היא מצריכה מינונים מדויקים והיכרות עם הגוף.

 

ריסון

עכשיו שיש לכם קנאביס רפואי, הכי קל זה לעשן ולהתפנק על זה ולהתמסטל. אל תשכחו שבמקרה שלכם מדבור בתרופה, והדבר המומלץ ביותר הוא לצרוך אותה רק במידת הצורך ולא כל הזמן. ידוע על יתרונותיו הרבים של הצמח, אך שימוש יצר יזיק לכם בדיוק כמו כל תרופה אחרת.

 

 

תוכן עניינים