הכל על פיסול אף ללא ניתוח

תמיד חלמתם לעשות ניתוח אף אבל פחדתם שמדובר בתהליך חודרני ואגרסיבי מדי? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. בדיוק בשביל זה הומצאה שיטה שאינה כה פולשנית ולא דורשת את הניתוח מסכן החיים הזה. למעשה, ניתן לעצב את האף שלכם בצורה מהירה, ללא צורך בזמן בהרדמה, החלמה ואשפוז. כל מה שנדרש הוא כמה דקות כדי לקבל את התוצאה שתמיד חלמתם עליה. אז למה אתם מחכים? תמשיכו לקרוא את הכתבה ומקווים שכבר בימים הקרובים תוכלו להגשים חלום, מבלי לסכן את עצמכם.

 

למה לתקן את האף שלכם?

אנחנו מניחים שאתם קוראים את הכתבה הזו אחרי חיים שלמים שאתם חווים לבטים לגבי האף שלכם – מדובר באיבר כה מרכזי אשר תופס נפח משמעותי של חלל הפנים. אין לנו ספק שאתם יפים, אבל כל אחד מאיתנו חווה לפעמים חוסר ביטחון ביחס למשהו מולד. סביר להניח שהסיבה שעד כה לא פעלתם ביחס לכך הוא החשש מהניתוח עצמו – בין אם מההרדמה המלאה, ובין אם פשוט מהידיעה שהניתוח הזה לא פשוט ודורש החלמה ארוכה. אז אנחנו כאן כדי להציג לכם את האפשרות אשר היא טובה לא פחות, אך היתרון המשמעותי שלה היא שהיא יוצרת פיסול אף ללא ניתוח, והכל בעזרת מרפאה אסתטית אשר מתמחה בתחום.

 

אז מה זה פיסול אף?

ניתוחי אף לא ניתוחיים הם דרך מצוינת לבצע שינויים קלים באף שלכם או לגלות כיצד שינויים מסוימים באף עשויים להיראות. לאור המאפיינים הנהדרים של התהליך הזה, הוא צובר תאוצה ואהדה ממספר רב של קהלים – גברים ונשים ואחד. בנוסף, הוא מתרחש במספר רב של מדינות.

אחרי ביצוע ההליך ללא ניתוח המטופל נהנה מתווי פנים משופרים אשר לא נפגעים או יוצרים בעיות בריאותיות; כל זאת, כאמור, ללא חששות שיש במסגרת ניתוח אף. ישר עם סיום התהליך, האף מקבל מראה סימטרי אשר יוצר את המראה שאתם כל כך חושקים בו.

 

מה החומרים בהם משתמשים במהלך פיסול האף?

במסגרת הטיפול למעשה מבצעים הזרקות של חומרי מילוי זמניים. מי שמבצע את הטיפול הוא רופא אשר משתמש בחומרי מילוי טבעיים ובטוחים לשימוש. כמובן שחומרים אלו מאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי, ה-CE האירופאי וה-FDA האמריקאי – זאת, כדי לא להקל ראש בבריאות המטופלים. בנוסף, הרופא ימליץ לכם מתי להגיע לביקורת ולחידוש הפעולה. לרוב, ידובר על משך זמן יחסית ראוך של בין שנה וחצי עד שנתיים, בהתאם למטופל ולמקרה.

 

למי הטיפול מתאים?

הטיפול מתאים ממש לכולכם! בין אם אתם אנשים שרק מעוניינים לראות איך טיפול אף יראה עליכם, בין אם אתם אנשים שמעוניינים לשנות את האף לתמיד ובין אם סתם, בא לכם איזה שינוי מסוים לפרק זמן מוגבל.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים לבצע שינוי באף, אך חוששים מניתוח לאור הסיכונים הקיימים בתהליך, האופציה הטובה והבטוחה ביותר היא פיסול אף ללא צורך בניתוח.

דוגמנית

 

תוכן עניינים