הכירו את הדרך הנכונה לבצע חידוש רישיון לקנאביס

יש אנשים הצורכים קנאביס במדינתנו ואין זה סוד. הם מאמינים שהחומר עוזר להם להפחית תסמינים ואף לרפא אי אילו תופעות בריאותיות. מדינת ישראל מאפשרת לעשות שימוש בקנאביס רפואי כדרך החזקת רישיון מתאים לכך. באם תוקפו של הרישיון מתקרב לקיצו ניתן לחדשו. ישנן דרכים שונות לחדש את הרישיון ובכתבה זו נסקור דרך פשוטה וישירה יחסית לעשות זאת.

 

חידוש הרישיון דרך הרשת

מהי הדרך הנכונה לבצע חידוש רישיון לקנאביס? ובכן, לאף אחד אין את הדרך הנכונה והטובה ביותר, שכן זה מאוד תלוי בהעדפות אישיות. אך ישנו אתר המאפשר לחדש את הרישיון לקנאביס הרפואי – בכמה קליקים עם העכבר. התהליך מתרחש כדרך המרכז הארצי לרפואת כאב ודרכו ניתן להגיש בקשות עבור חידוש הרישיון לקנאביס רפואי. התהליך מתרחש באמצעות המערכת האינטרנטית והפלטפורמה הייעודית לכך וכדרך תשלום סכום כסף נקוב מראש לטובת השימוש במערכת של שדה ביוטק. המערכת נשענת על יכולתו של מרכז אישורי הרישיונות להנפיק רישיון ומרשמים בתהליך מקוון באופן זמין ומהיר יחסית.

 

הגשת בקשה מקוונת לחידוש הרישיון

כדרך מערכת האתר ניתן לגשת לאי אילו דרכי הגשת בקשות ייחודית לכל דורש. לדוגמה, ישנו הליך רישיון מהיר, טיפול אישי ומותאם עבור אנשים שמחזיקים באבחון רשמי לדמנציה ואלצהיימר – וזאת כדי לגשת למסלול שיאפשר להם לקבל רישיון באישור משרד הבריאות. זוהי כמובן רק דוגמה והמסלול "הנורמטיבי" לחידוש רישיון לקנאביס רפואי כדרך מערכת האתר מתרחשת כדרך השלבים הבאים:

  1. ראשית, מתבקש להירשם למערכת האתר. לאחר מכן יתקבל שם משתמש וסיסמא בצורה מאובטחת.
  2. שנית, יש להגיש בקשה. הבקשה תכיל את הפרטים הבאים: הפרטים האישיים ופרטי יצירת הקשר של מגיש הבקשה. צירף המסמכים הרפואיים הנדרשים על פי התנאים לקבלת חידוש הרישיון. ניתן להעלות אותם כדרך האתר. (ישנו דגש על העלאה וצירוף מלא של כל הקבצים המתבקשים).
  3. תשלום באופן מאובטח במערכת האתר
  4. לאחר מכן, נציג מטעם מערכת האתר יעבור על הבקשה תוך 2 ימי עסקים מרגע הגשתה. וזאת כדי לוודא שכל הפרטים שהוזנו והמסמכים שהועלו סופקו באופן תקין ומתאים טרם מתרחשת העברה לרופא מוסמך על ידי משרד הבריאות.
  5. כאמור, רופא מוסמך מטעם משרד הבריאות יעבור ויסקור את הבקשה לחידוש רישיון להנפקת הקנאביס הרפואי.
  6. יתרחש דיון בבקשה כשלאחריה תתקבל תשובה התישלח כדרך המייל עם פירוטה. המייל שיתקבל יכיל אישור או דחייה לבקשה בצירוף הסברים.
  7. ולבסוף, באם הבקשה תאושר, יגיע מייל נוסף ממערכת המחשוב של היחידה לקנביס רפואי מטעם משרד הבריאות.

 

לחדש רישיון דרך שדה ביוטק

יש לזכור שהתשלום למערכת האתר של שדה ביוטק לא תלוי באישור הבקשה, שכן היא תאושר מתוך דיון וסקירה מטעם רופא המוסמך על ידי משרד הבריאות. הטיפול בתהליך חידוש רישיון לקנאביס הרפואי יכול לארוך כ-8 ימי עסקים והינו כרוך בתשלום. ניתן ליצור קשר כדי לברר פרטים נוספים.

חֲשִׁישׁ

תוכן עניינים