היתרונות של קולנועית מתקפלת שכדאי להכיר

קולנועית מתקפלת תאפשר לכם להתנייד בכל מקום שתרצו בקלות וביעילות, לא משנה אם מדובר בעיר או בקיבוץ.

מלבד זאת, היא מתקפלת ללא צורך בשלט על ידי פטנט מיוחד, שיכול להוות יתרון משמעותי מקולנועיות אחרות.

הקולנועית נחשבת יחסית קטנה יותר ביחס לקולנועיות אחרות והיא מתקפלת בזריזות על ידי פעולה אחת בלבד.

את הקולנועית תוכלו להכניס בקלות לתא המטען שלכם ברכס ואפילו לעלות איתה לטיסה.

מלבד זאת, לקולנועית מתקפלת יש לא מעט יתרונות שחשוב להכיר.

 

מה היא קולנועית

קולנועית היא רכב חשמל שאינו צריך רישיון נהיגה, כלי רכב זה מורשה לשימוש בכבישים וגם במדרכה. בניגוד לכלי רכבים אחרים, קולנועית אינה צריכה תיקונים תכופים, ביטוחים או דלק יקר. היא מאוד נוחה לשימוש ומתקפלת, כך שניתן לקחת אותה לכל מקום ואפשר להתנייד באמצעותה בצורה שנחשבת בטוחה, מהירה וקלילה.

כל זאת, מבלי להתיש את הגוף, או להתנהל לפי תנאי מזג האוויר. למעשה, כל אדם יכול להתיישב וליסוע על הקולנועית, ואין צורך בתקופה של למידה האו בתקופה של הסתגלות. המהירות המרבית שאליה מגיעות רוב הקולנועית היא שנים עשר קילומטרים לשעה, והמהירות הזו מתאימה לנסיעה ליעדים במרחקים קצרים עד בינוניים.

 

יתרונות של קולנועיות מתקפלת

בטיחות ואיכות

קלנועית מתקפלת היא בעלת שלדת אלומיניום בטוחה וחזקה, היא נחשבת בטיחותית ביותר וכך תוכלו להיות רגועים שהיא תשרת אתכם שנים ארוכות וגם תהיה חזקה ותוכל להחזיק אתכם בצורה יציבה מאוד. מלבד השלדה החזקה, לקולנועית יש סוללת ליתיום חזקה ואיכותית מאוד שתחזיק אצלכם שנים רבות. בנוסך היא מכילה גם חיישן האטה אוטומטי בסיבובים, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בביטחון המירבי.

 

קלה במיוחד

מדובר בקולנועית שהיא קלה במיוחד, כך שהיא תוכל לאפשר ניידות גם אם אין גבר חסון בסביבה. למעשה מדובר על קולנועיות שלרוב שוקלת 25 ק״ג ללא סוללה, ויחד עם הסוללה היא שוקלת רק 26 ק״ג. לקולנועית יש משנות יד המתפרקות בקלות בעת הקיפול שלה ויש לה פטנט ייחודי שמאפשר לה קיפול מהר.

 

תוכלו ליסוע בכל מקום לכל מקום 

מלבד לכך שהיא בטוחה, קלה ויעילה, מדובר בקולנועית שיכולה ליסוע במתחמים גדולים ורחבים כמו למשל בקניונים, מרכזים מסרחים, בתי חולים, שדה תעופה ועוד. וגם יכולה ליסוע במקומות שהחלל בהן קטן יותר ללא שום מאמץ. מלבד זאת, לקולנועיות יש אישור הטסה בינלאומי עם תקן עולמי, כך שתוכלו לטוס איתה לכל מקום שאליו תרצו.

 

לסיכום

קולנועית היא בטוחה לשימוש ואינה מצריכה רישיון או תקופת הסתגלות. לקולנועית המתקפלת יש הרבה יתרונות, כמו נסיעה בתחומים גדולים, ניתן לקחת אותה לכל מקום ללא מאמץ קיצוני, היא חזקה ויציבה ונחשבת מאוד בטיחותית, היא בעלת חיישן אוטומטי שמסייע לה להאט בסיבובים. מדובר על קולנועית קלה במיוחד והיא מאפשרת ניידות בכל מקום, בין אם רוצים לאחסן אותה ברכב או רוצים לאחסן אותה במטוס.

רכב קטן

 

תוכן עניינים