2 היתרונות הרפואיים באיפור קבוע

אחת ההתלבטויות הנפוצות ביותר שנשמעות מסביבנו בימים האחרונים נוגעות בעיקר לאיפור קבוע. שכן, כולן מסביב רואות אותנו מגיעות אל המשרד מידי יום כשאנחנו עם איפור קבוע שמאפשר לנו להתארגן במהירות בבוקר ולהיות בטוחות שלא משנה מה נלבש, אנחנו תמיד ניראה טוב. כדי לחסוך לכולן מסביבנו את השאלות, בחרנו לרכז במדריך אחד את 2 היתרונות הרפואיים המשמעותיים ביותר שאנחנו מוצאות באיפור הקבוע. הישארו אתנו ותגלו בעצמכן.

 

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

חשוב לנו לציין בפניכם עובדה חשובה, רגע לפני שנתחיל בפירוט מעמיק אודות היתרונות הללו. כל מי שראתה אותנו לאחרונה שאלה אותנו אם יש עניין לא בריא בכל ההליך של איפור קבוע. מדובר בשאלה ששואלים אותנו מידי יום. בהתחלה הייתה לנו סבלנות לענות על שאלה זו, אך עם הזמן, הבנו שאין לנו יכולת יותר לענות את אותן תשובות קבועות. לכן, החלטנו לכתוב מדריך מעמיק שנוכל לשלוח אותו לכל מי שתתעניין. כך, נחסוך מעצמנו הסברים ארוכים ואתן, המתעניינות, תוכלו לקבל את כל המידע המקיף בנושא באופן זמין.

 

אז מהו היתרון הרפואי ה – 1 באיפור קבוע? – הנפש שלך תהיה בריאה יותר

סביר להניח שאתן מכירות את המשפט "נפש בריאה בגוף בריא". אם כך כדאי שתדעו שאנחנו מצאנו את הקשר בין המשפט הזה לבין איפור קבוע. שכן, הגוף שלנו מרגיש הרבה יותר טוב, בריא וחזק מאז שאנחנו עם האיפור הקבוע שלנו. שכן, האיפור מקנה לנו ביטחון עצמי ומאפשר לנו להיות רגועות יותר ונינוחות. כך שבעצם, הנפש שלנו שקטה והדבר משפיע על הגוף שלנו.

 

ומהו היתרון הרפואי ה – 2 באיפור קבוע? – חשיפה אפסית לחומרים כימיים

סביר להניח שנאמר לכן לא פעם שיש באיפור הרגיל חומרים כימיים שמזיקים לגוף שלנו. החומרים הללו קיימים בכל מיני מוצרי איפור, למשל:

  • אודם
  • ליפסטיק
  • צללית
  • מסקרה ועוד

כך שברגע שאתן עושות שימוש תדיר באיפור רגיל (ולא איפור קבוע) אתן מחדירות לעור שלכן כמויות גדולות של חומרים מסוכנים. אם תבצעו הליך של איפור קבוע, תוכלו ליהנות מאיפור יפה מבלי לפגוע בעור ובגוף שלכן.

 

איך תבחרו את האיפור המתאים לכן?

אחת השאלות הנפוצות ששואלים אותנו היא "איך ידעתן שהאיפור הקבוע שתבחרו יתאים לכן? הרי אי אפשר להתחרט מיד לאחר מכן". אז נאמר לכן שלא החלטנו על האיפור הקבוע שלנו ברגע. אלא, קיבלנו תמונת אילוסטרציה שהראתה לנו איך הפנים שלנו ייראו לאחר הטיפול. ערכנו מעט שינויים פה ושם עד שהבנו שיש לנו את האיפור שמתאים לנו כמו כפפה ליד. כך שאתן יכולות לעשות בדיוק את אותו הדבר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 2 היתרונות הרפואיים שבאים לידי ביטוי באיפור קבוע, כך שאתן יכולות להיות בטוחות שאתן יודעות כל בנושא.

ציוד קוסמטי

 

תוכן עניינים