האם ניתן לבצע איתור נזילות ללא הרס?

רבים מאתנו שמעו על המקרה המצער שאירע לזוג צעיר שמתגוררים בעיר בשרון לאחר שאלה הזמינו שרברב שיבצע הליך שגרתי של איתור נזילה בדירתם. המידע הגיע לאוזנינו והתברר לנו שבני הזוג מצאו את עצמם עומדים אל מול קירות שבורים לאחר שבעל המקצוע תיקן את הנזילה ועזב את המקום.

החלטנו להוציא מדריך מקיף בנושא שיעלה את המודעות בנושא ויסביר האם אפשר לבצע את ההליך מבלי לגרום להרס. הישארו אתנו ותגלו את התשובה המתבקשת.

 

איתור נזילות – מה זה אומר בכלל?

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים, חשוב שנציג את ההגדרה המקצועית של איתור נזילות. מדובר בעצם בהליך שצריך להתבצע על ידי בעל מקצוע מוסמך שיבדוק אם ישנה נזילה של מים בצינורות הבית. מי שמזמינים את בעל המקצוע במצבים כאלה, הם אנשים שגילו כי חשבון המים שלהם גדל באופן משמעותי (באופן שאינו תואם לצריכה שלהם).

אם אתם ניצבים בפני מצב שכזה, כדאי שתקראו את המדריך הנוכחי בעיון רב. שכן, אתם תגלו שאפשר לבצע איתור של נזילות ללא הרס ואף תקבלו טיפ חיוני שיציג בפניכם איך עושים זאת בקלות.

איתור נזילות

אפשר לבצע איתור נזילות ללא הרס

עכשיו אתם יודעים שניתן לבצע הליך של איתור נזילות מבלי לשבור את הקירות (והראש). כך שנותר לכם רק להבין איך עושים את זה. ההליך צריך להתבצע על ידי בעל מקצוע מוסמך שיש בידיו את הכלים המתאימים לביצוע הפעולה. הנה כמה מהכלים הטובים ביותר:

  1. מצלמה תרמית
  2. גז מיוחד

אם אתם רוצים לקצר הליכים ולפנות אל בעל מקצוע שיש ברשותו את הכלים הללו, אתם צריכים להיכנס לקישור הבא: https://shravrav-now.co.il.

 

מצלמה תרמית– איך היא מאפשרת לאתר נזילות?

חשוב שתכירו את הכלי החיוני שיאפשר לכם לטפל בתקלה בקלות. המצלמה התרמית מאפשרת בעצם להסתכל על הקיר מבחוץ ולראות אם יש מים שנוזלים אל מחוץ לצינורות. אפשר לומר שמדובר בסוג של פעולת דימות. כלומר, "רנטגן" שמתבצעת על הקירות ומאפשרת לראות את זרימת המים בצבעים שונים (כחול ואדום)

מצלמה תרמית

פנייה אל בעל מקצוע אמין ומומלץ – כך עושים זאת

כל אחד רוצה להיות בטוח שהוא פונה אל בעל מקצוע מומלץ ואמין שיבצע את עבודתו נאמנה. שכן, אף אחד מאתנו לא רוצה לגלות שקירות הבית שלו נשברו ללא סיבה הגיונית. ההמלצה שלנו היא לשוחח עם מכרים, חברים או קרובי משפחה כדי לשמוע מהם אם הם הסתייעו בעבר בבעל מקצוע שכזה. זו הדרך הטובה ביותר להגיע אל מישהו שעונה על 2 הקריטריונים החיוניים שצוינו לעיל.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שניתן לבצע איתור של נזילות ללא הרס. בשלב זה אתם יודעים את כל הפרטים החיוניים, כך שעליכם רק לפנות אל בעל מקצוע מומלץ ולוודא שיש בידיו את הכלים המתאימים.

לזהות דליפות

תוכן עניינים