דרכים להסרת שיער

כשזה מגיע להסרת שיער, מדובר על אחת מהתעשיות בעלות הביקוש הגדול ביותר, תעשיית הסרת השיער מגלגלת מילוני שקלים בשנה בישראל, וכל אחד רוצה להיות מזה חלק ולהרוויח מהסרות השיער האלו כמה אלפי שקלים, אם לא מאות אלפי שקלים.

וזה מה שיצר לנו המון דרכים להסרת שיער, ומעבר לכל שיטה של הסרת שיער, אנו גם מוצאים כי הרבה מאוד מאותן שיטות לא תמיד יעילות עבור כל אחד, אז רגע אחד לפני שאתם רצים לבצע הסרת שיער כדאי שתכירו את השיטות הקיימות, היתרונות והחסרונות של כל שיטה ותבחרו את השיטה הכי רצויה ונכונה לכם.

הסרת שיער עם קרם

שאנו אומרים קרם, אנחנו לא חושבים שיש קרם כזה שמסיר שיער, אבל תתפלאו לגלות כי היום קיימים לא מעט סוגים של קרמים הניתנים למריחה ואותם קרמים באמצעות החומצה שקיימת בהם מסירים את השערה.

יתרונות הסרת שיער עם קרם

חסרונות הסרת שיער עם קרם

מחיר זול, ניתן להשיג את הקרמים במחירים זולים במיוחד שעומדים על כמה עשרות שקלים בודדים.

צריך לחזור על הפעולה מספר פעמים, אמנם תסירו את השיער אבל תמצאו את עצמכם בעוד מספר ימים נזקקים לבצע שוב את הפעולה, הסרת השיער לא מחזיקה לזמן רב ולא מורידה את השיער מהשורש מה שגורם לצמיחה מחודשת של השיער.

ניתן לבצע זאת באופן עצמאי, בקלות אתם יכולים למרוח את הקרם, ללא ידע מוקדם בשימוש ברמים ומיד לאחר מכן להוריד את הקרם והשיער ירד יחד איתו.

יש צרוך בכמות גדולה לאזורים גדולים, הסרת שיער בקרם או משחה, מתאימה בעיקר לאזורים קטנים, כמו הסרת שיער מבית השחי, אם מדובר על הסרת שיער מאזורים גדולים כמו הגב, יש צורך בכמות גדולה של קרם ובמספר בקבוקים, מה שהופך את הטיפול לקצת יותר יקר.

 

הסרת שיער בשעווה :

אחת השיטות הנפוצות ביותר אותה כולם מכירים, היא הסרת שיער באמצעות שעווה, מדובר על מריחת שעווה חמה על האזור ממנו רוצים להסיר את השיער, לאחר מכן מדביקים רצועות בד אליהם השיער ביחד עם השעווה נדבקים אל רצועות הבד, בהסרת רצועות הבד נמשכות גם השערות ומוסרות מהגוף.

אחת השיטות הכואבות ביותר להסרת שיער היא באמצעות שעווה, מדובר ממש על תלישה של השערות מהגוף, גם בימים שלאחר הסרת השיער העור עדיין יהיה אדמומי ומגורה בגלל הכאבים העזים, אם הכאבים הם לא חסרון מספיק גדול, החיסרון הגדול יותר הוא שצריכים לחזור על הפעולה מספר פעמים, בדיוק כמו הסרת השיער באמצעות קרם גם כאן השיער לא מוסר בצורה עמוקה ויכול לצמוח מחדש.

יתרונות של הסרת שיער בשעווה : ניתן למצוא היום הרבה מאוד קוסמטיקאיות אשר ישמחו להעניק לכם את השירות של הסרת שיער עם שעווה, הזמינות והדרישה לכך גבוה, אז אם אתם רוצים רק להסיר שיער לתקופת הקיץ להנות בים, שעווה היא הפתרון הזול והנכון עבורכם.

 

תוכן עניינים