דיקור סיני לפוריות – איך זה עובד

התקופה בה זוגות מנסים להיכנס להיריון היא תקופה מרגשת שמסמלת התחלה חדשה אך עלולה להיות מעט מלחיצה.

זו תקופה בה זוגות בכלל ונשים בפרט מרגישות שהרבה מוטל על הכף, ורבות מתאכזבות בכל חודש בו הן מגלות ששוב לא נכנסו להיריון.

לעיתים הרצון העז להביא ילדים לעולם מתנגש עם בעיות פוריות מאובחנות ובמקרים אחרים לא מצליחים לזהות היכן הבעיה.

אם כך ואם אחרת, טיפול דיקור סיני לפוריות יכול לסייע להגברת הפוריות והעלאת הסיכוי להיכנס להיריון.

 

קודם כל – מה זה דיקור סיני?

דיקור סיני היא שיטת טיפול עתיקה שהתפתחה בסביבות שנת 1750 לפני הספירה ותפסה תאוצה בסין בערך בשנת 200 לפני הספירה בסין – ומכאן שמה. מטרתו של הטיפול הוא מציאת ערוצי האנרגיה בגוף שטיפול בהם מגביר את האיזון בין הגוף לנפש.

דיקור סיני עושה שימוש במחטים סטריליות וחד פעמיות החודרות בעדינות בנקודות שונות בגוף, כאשר יש קשר בין הנקודות שנבחרות לבין הבעיה שאנחנו מעוניינים לפתור ושהביאה אותנו לטיפול. דיקור סיני יכול לסייע למצבים רפואיים שונים, כגון כאבי ראש, כאבי שרירים, תופעות גיל המעבר וכן בעיות פוריות. דיקור סיני נחשב כטיפול של רפואה משלימה, אך היום גם הרפואה המערבית מכירה באפקטיביות ובסגולות של טיפול זה.

 

כיצד דיקור סיני לפוריות עובד?

דיקור סיני באופן כללי פועל לטפל בשורש הבעיה. גוף האדם הוא למעשה רשת של ערוצי אנרגיה הנקראים מרידיאנים, כאשר על רשת זו ישנן נקודות דיקור. לפני כל סדרת טיפולים נבחרות מספר נקודות הקשורות לבעיה אותה אנחנו רוצים לפתור. הדיקור מתייחס לכל עניין רפואי באופן רחב ומשפיע על מערכות הגוף השונות וכך מסייע לאיזון בין הגוף לנפש, דבר שמחזק את פוטנציאל ההפריה.

 

מצבים בהם מתאים דיקור סיני לפוריות

דיקור סיני לפוריות יכול להתאים לכל אישה שמנסה להיכנס להיריון, בין אם באופן טבעי ובין אם היא עוברת או עברה טיפולי פוריות. חשוב להדגיש כי דיקור סיני הוא טיפול רפואה משלימה, ואין בהמלצתנו לעבור טיפול זה כהמלצה לא לקבל חוות דעת רפואית או לעבור טיפולי פוריות. דיקור סיני תומך בכל שלב בתהליך טיפול הפוריות, ומסייע לתוצאות מרביות.

בין אם בעיית הפוריות ממנה את סובלת אובחנה ובין אם לאו ישנו סיכוי גבוה שדיקור סיני יוכל לסייע לפתרון. דיקור סיני מסייע הן בטיפול בבעיות פיזית כגון רזרבה שחלתית נמוכה, הפרעות בביוץ ועוד והן בטיפול בבעיות רגשיות ומנטליות כגון חרדה ולחץ נפשי שפוגעים באופן ניכר בסיכוי להיכנס להיריון.

 

טיפול דיקור סיני לפוריות בצפון

עדן גורדון הוא מטפל מוסמך ברפואה סינית ומתמחה ברפואת נשים, היריון ופוריות. לעדן ניסיון רב בתחום והשכלה רלוונטית, כולל 4 שנות לימודי רפואה סינית במכללת רידמן ובמכללת דאו על דיקור סיני וקורסי התמחות בנושאי פוריות, היריון ולידה בפרואה הסינית. עדן התמחה במחלקה הגינקולוגית בבית החולים Zhejiang בהאנגזו שבסין, והוא חבר בלשכה לרפואה סינית בישראל.

 

סיכות באור

תוכן עניינים