מה יותר בריא בשר על גריל פחמים או גריל גז

אחד המאפיינים הבולטים של הישראלי, מעבר לאהבה הגדולה לפלאפל, החום, האהבה והאכפתיות, הוא מאפיין שאין ישראלי שלא אימץ לעצמו, וזוהי האהבה לעל האש. כולנו אוהבים את הטעם של הבשר הצלוי והירקות הצלויים, ואין ילד שלא שמח להתקרב עם שיפוד של מרשמלו לרשת הצלייה ולראות את הממתק הופך מקורמל ושחום. אולם בשנים האחרונות נכנסו כמה מוצרים לחיינו שמשנים את כל כללי המשחק כשמדברים על על האש, אז בואו נבין אחת ולתמיד מה יותר בריא בשר על גריל פחמים או גריל גז?

 

אפשר להוציא את האדם מהמנגל, אבל אי אפשר להוציא את המנגל מהאדם

עם כניסתו של המוצר החדש והמהפכני של גריל גז לחיינו, רבים החלו להעלות שאלות. בשביל מה בכלל צריך את זה? מה רע לנו עם הגריל הקיים? מה בכלל היתרונות של זה? ושאלות נוספות שניסו לעמוד על ההבדלים ועל היתרונות, במידה והם בכלל קיימים, שבין גריל פחמים או גריל גז.

אז גריל גז מביא איתו כמה וכמה יתרונות שגריל פחמים לא יכול לשאת איתו, ותכף נבין למה גריל גז הוא הבחירה הנכונה בשבילכם.

 

מה יותר בריא בשר על גריל פחמים או גריל גז?

אז קודם כל נפתח ונגיד – שנים על גבי שנים שעשינו על האש עם גריל פחמים וכולנו ברוך השם יצאנו בריאים ושבעים, כך שגם המנגל המסורתי מילא עבורנו את תפקידו וזה בסופו של דבר מה שחשוב. אולם לצד זה, אם ניתן למצוא פתרונות בריאים יותר ועדיין לשמור על אפקט הצלייה – אז למה לא?

גריל גז הגיע לעולם עם בשורה – לא עוד עשן שיוצא מהפחמים, לא עוד נפנוף ללא הרף עד שהפחמים נדלקים, לא עוד שימוש בשמנים ואש כדי לצלות שיפודים וסטייקים. גריל גז הוא מוצר שבא עם מטרה אחת – להפוך את עולם הצלייה לקל יותר, נגיש יותר, נקי יותר ומעל הכל – בריא יותר.

 

איך בוחרים גריל גז?

גריל גז, שצליית הבשרים והירקות עליו היא בריאה יותר וקלה יותר, הוא מוצר שכל אחד מכם חייב להחזיק בבית. בין אם אתם אוהבים לארח עשרות אנשים בחצר שלכם ולהניח את רשת הצלייה עשרות סוגי בשרים וירקות במקביל ובין אם אתם מסתפקים באירוח של כמה אנשים בודדים במרפסת שלכם – תוכלו למצוא מענה על ידי גריל גז שיתאים לכם בול.

קיימים עשרות דגמים של גריל גז, חלקם גדולים יותר ובעלי טכניקות צלייה מתקדמות יותר וחלקם קטנים יותר אך עושים את העבודה בצורה לא פחות ממושלמת. תצטרכ לחשוב מה הצורך שלכם ומה התקציב שאותו אתם מוכנים להשקיע, ותוכלו לבחור בתבונה את המוצר שמתאים לכם. היכנסו לבחירת גריל גז ותתחילו להנות מטעמים מעולים מבלי לצאת מהבית. תהנו ובתאבון!

גריל

תוכן עניינים