בשמים שייתנו לכם ריח יקר

במקצוע מכירות פרונטליות, המוכר לא רק מוכר את המוצר אלא הוא מוכר ממש את עצמו וכדי שהוא ימכור את מוצריו או שירותיו ולהגיע ליעדים שהציב לעצמו הוא חייב להשתמש בכל האמצעים שימשכו אליו אנשים לדוכן המכירות. אחד הדברים שלומדים בתחום המכירות זה שהקונים תמיד ימשכו למוכר שנראה ייצוגי ומריח טוב. ישנם המון מחקרים רציניים שמראים שרוב האנשים מאמנים לאנשים שנראים טוב וכמובן מריחים טוב.

 

יש ריח של יוקרה באוויר

כשנמצאים בקרבת אדם שמוכר לנו משהו או שאנחנו רק זה עתה נפגשנו, בין אם מדובר בדייט או סתם מפגש בין עמיתים לעבודה, ריח יכול להוות פקטור מאוד מכריע להמשך קיום האינטראקציה איתו/ה.

ריח הוא אחד מחמשת החושים הנהדרים שיש לנו והוא ממש קולטן שמיד משפיע על המוח שלנו בהקשר טוב או רע. לכן הרבה מאוד אנשים ברחבי העולם, שמים דגש על ריח טוב לפני שהם יוצאים מהבית ונפגשים עם אנשים אחרים. חוץ ממקלחת טובה כמובן, בושם הוא השחקן הראשי ומה יותר נעים לפגוש באישה או בגבר שישתמשו בבושם הנכון "שיושב" עליהם בצורה מדויקת?

 

נשים וגברים כאחד

בבישום אין רק נשים או רק גברים, גם אוכלוסיית הנשים בעולם וגם אוכלוסיית הגברים בעולם אוהבים מאוד בשמים ויש מהם המון אבל בעולם הטיפוח תמיד יש שניים שלושה קלאסיקות של בשמים מובילים ואהובים יותר.

כמו למשל בשמים ספציפיים מבית דיור, בדיור נוכל למצוא גם בושם יוקרתי לגבר וגם בושם יוקרתי לאישה. אותו דבר גם במותג תום פורד שמייצר בושם יוקרתי לאישה ובושם יוקרתי לגבר. ההצלחה של בשמים יוקרתיים ומובילים הם לא במקרה שכן גם בדיור, בטום פורד, בשאנל ועוד מותגי יוקרה שמים דגש על חומרי גלם איכותיים ושומרים על סטנדרט מאוד גבוה.

 

איך מתאימים בושם

בושם הוא "פריט הלבוש" השקוף הראשון שמלביש אותנו ולכן נרצה לרכוש את הפריט הזה בצורה מוצלחת שתתיישב בול עלינו וכדי לעשות זאת צריך לזכור שלכל אחד מאיתנו יש ריח גוף שונה ולכן מה שטוב לי לא טוב לאחר.

כדי לדעת מה הכי טוב לי אפשר ללכת לפארמים ולחנויות הטיפוח השונות ולנסות טסטרים של בשים, בטח שלא ליצור שכבות אך לקחת שניים שלושה שמות של בשמים מוצלחים לרסס ולהמתין כחצי שעה כדי לבדוק איך הריח "יושב" עלינו.

 

לסיכום

בושם יוקרתי לאישה לא הכרח חייב להיות נורא נורא יקר אלא במילה יוקרתי הכוונה לאיכותי, שבית היוצר שלנו עשה שימוש בחומרים המובילים והטובים ביותר שיש ברשותו. כמו גם בושם יוקרתי לגבר שלא חייב גם כן להיות יקר מאוד אך בהחלט איכותי. אם כן בושם להרבה מאוד אנשים בושם הוא "פריט לבוש" שבעלדיו לא יוצאים מהבית ולמעשה עם הזמן הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מהריח גוף שלנו.

נִיחוֹחַ

תוכן עניינים