בואי נפרד – שלושה יתרונות בטיפול זוגי

כולנו רוצים אהבה שנמשכת לנצח, אנחנו מבטיחים זה לזה ערב החתונה שהאהבה שלנו תנצח את הכל, אך לעיתים המשברים שאנחנו חווים כבני זוג מותירים אותנו לתהות האם באמת נועדנו זה לזו. באמצעות טיפול זוגי תוכלו לרפא את הלב שנשבר ולאסוף ביחד את שברי החלומות שלכם, ולהחליט ביחד על העתיד אליו אתם צועדים, ביחד או בנפרד, באוירה מכבדת ונטולת מתחים.

 

יתרונותיו של הטיפול הזוגי

משבר בחיים הזוגיים עלול להביא אותנו לסערה רגשית וטלטלה נפשית, אנחנו חשים בודדים ונבגדים והאהבה שהרגע חשנו מעמקי ליבנו לבן או בת הזוג לפתע מוטלת בספק. בדיוק בשביל זה הקמנו את מרכז אתרוג, זוגות אשר מעוניינים לקבל טיפול זוגי בחדרה יוכלו ליהנות אצלנו מאוירה מכבדת ונטולת מתחים אשר מאפשרת הדברות והחלטה משותפת מתוך הבנת הצרכים שלכם ושל הצד השני להמשיך ולתקן את מה שניתן לתיקון, או להפרד כידידים וללכת לדרכים נפרדות.

 

מהותו של הטיפול הזוגי

המטפלים המקצועיים שלנו מנוסים בגישור בין בני זוג מתוך הבנת הצרכים האישיים של כל אחד מהם. באוירה נעימה ומכבדת תוכלו לשוחח ולהסביר זה לזה כיצד אתם רואים את הדברים, מה הן התחושות שלכם, מה אתם חולמים ומפני מה אתם חוששים. לאחר שגם הצד השני ישתף אתכם בתחושותיו, תוכלו להבין טוב יותר את המניעים שהובילו למשבר.

 

שלושה יתרונות בטיפול הזוגי:

להלן שלושה יתרונות נוספים בטיפול הזוגי אותו תוכלו לקבל אצלנו, במרכז אתרוג:

 

שיחה באוירה מכבדת

כאשר בני זוג נמצאים במצב של לחץ ומשקעי העבר לא מניחים לנו לנסות ולהבין את הצד השני, מתפרצים הרגשות בעוצמה. אך כאשר אנחנו מכבדים זה את זה ומקשיבים באמת, אנחנו יכולים להבין מה עובר גם על הצד השני ולהבין אותו יותר.

 

אבחון

לעיתים מתברר שאחד, או שני בני הזוג, סובלים מקשיים רגשיים או מתמודדים עם מצבים שמפריעים להם לנהל מערכת יחסים מיטבית. אבחון וטיפול מתאים ישפרו פלאים את יחסיכם זה אל זה.

 

החלטות לגבי העתיד מתוך שיקול דעת

כאשר אתם נמצאים במקום שבו אתם מבינים את הצד השני קל יותר להגיע להחלטות טובות ומתאימות יותר לשניכם. בין אם תחליטו להשאר ולתקן, ובין אם תחליטו להפרד כידידים, אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך.

 

לסיכום

מרכז אתרוג נוסד על מנת לסייע לכם להבין מהי ההחלטה הכי טובה עבורכם, המטפלים המקצועיים והמנוסים שלנו נמצאים כאן בשבילכם כדי שתוכלו להחליט מתוך שיקול דעת ורוגע האם ניתן לאסוף את השברים ולעבוד ביחד על הזוגיות, או שדרככם נפרדות. באוירה נעימה ומכבדת תוכלו להבין גם את הצד השני ומה הוא עובר, להבין את המניעים והסיבות שהובילו למשבר וכיצד ניתן לא לחזור עליהן על מנת לאפשר לאהבה לחזור ולשכון בליבכם.

בני זוג

 

תוכן עניינים