את הכי יפה כשאת מטפחת את עצמך: שלושה טיפולים אסתטיים שחשוב להכיר

בעת המודרנית, נשים רבות לא נשארות בבית כמו בעת העתיקה, אלא יוצאות לעבודה, עסקים , מובילות אימפריות ענק, ובאופן כללי העולם הולך ומתמלא במנהיגות נשית ראויה לציון והערכה. אחד המאפיינים החשובים והמרשימים ביותר באשה, הוא ללא ספק הנראות החיצונית שלה. 

 

הנראות והטיפוח הנשי

הנראות החיצונית, היא כלי חזק מאוד. נשים רבות, המובילות עסקים גדולים מאוד, מודעות לעניין ומשקיעות שעות רבות בנראות החיצונית שלהן. אין הכוונה חס וחלילה שלאשה לא יפה אין אפשרות להצליח ולהרשים. בדיוק להפך, כל אישה שתשקיע בעצמה בטיפולים ובטיפוח הנכון, תוכל לנצל את הנשיות שלה והמראה המטופח על מנת להרשים, לשדר מקצועיות ועוצמה, ואף להשרות סביבה אווירה נעימה בצורה טובה יותר מרוב הגברים.

אך, בשביל להגיע לאותה רמת טיפוח ונראות, צריכה להתבצע השקעה רבה. נשים רבות, הולכות באופן קבוע אחת לתקופה לקוסמטיקאית מובילה על מנת לתחזק את המראה המטופח שלהן. אך, ישנם כמה טיפולים שלא מוכרים כל כך, עליהם אנחנו רוצים להמליץ לכן במיוחד ואף על קליניקה טובה של רופאה מומחית דרכה תוכלנה השנים לעשות את כל הטיפולים הנ"ל.

טיפולים אסתטיים

הטיפולים המומלצים

נמליץ לנשים עובדות ועסוקות, שסיכויים גבוהים שהעבודה הקשה והשעות הרבות בהן הן עובדות, השפיעו על חזותן החיצונית בצורה כזו או אחרת לחקור ולעבור את אחד מהטיפולים הבאים.

 

מילוי שקעים בעיניים

פעמים רבות, בעקבות הגיל או בעקבות שעות רבות של ישיבה מול מחשב או קריאה, מאמץ או עייפות, העיניים שלנו שוקעות מעט ויש לנו מעין "שקים" מתחת לעיניים. כיום באמצעות טכניקה מיוחדת וחומצה היאלורונית ניתן למלא את השקעים הללו בצורה לא מזיקה וללא תופעות לוואי, ולהצעיר את העיניים בהליך פשוט יחסית.

 

טיפול והצערת העור באמצעות אור

עם הגיל והשנים, פעמים רבות חוות נשים רפיון בעור הפנים, יחד עם כתמי גיל. על מנת להצעיר את העור מחדש. קיימת שיטת טיפול חדשנית הנקראת טיפול בפולסי אור IPL. טיפול זה נערך כל פעם במשך עשרים דקות בתקופה של ארבעה שבועות, כאשר בכל שבוע יש להגיע לטיפול אחד או שניים. הטיפול כאשר נעשה בצורה הנכונה, יצעיר את מראה העור, יעלים את כתמי העור ויחדש את המראה הצעיר שלכן.

טיפולים אסתטיים

העלמת ורידים

לעיתים עם הגיל או כתוצאה ממצבים רפואיים מסוימים, מופיעים בגפיים שלנו ורידים בולטים שפוגעים באסתטיות שלנו. בדיוק לשם כך, קיים טיפול במכשיר לייזרXEO . הטיפול נעשה באמצעות פולסים של לייזר, במשך כשלושה עד חמישה שבועות ובסופו מובטחת לכן העלמת הורידים הבולטים הנ"ל.

 

מרפאה מומלצת

המרפאה המומלצת לביצוע הטיפולים הנ"ל היא של ד"ר לריסה ברק, בעלת הידע והניסיון הרב בתחום האסתטיקה. לפרטים: https://www.dr-barak.co.il.

 

לסיכום

כעת, קבעו תור והצעירו את עצמכן.

טיפולים אסתטיים

תוכן עניינים