אלו הם השייקים המוצעים מטעם חברת הרבלייף

מי שחיים ונושמים את עולם התזונה ופיתוח הגוף, נוהגים לצרוך באופן קבוע שייקים שמהווים כתחליף בריא וזמין לארוחות. מדובר בעצם בשייקים שמאפשרים מצד אחד ליהנות מהטעם ומצד שני, לספק לגוף את הרכיבים החיוניים שדרושים לו. במדריך הנוכחי נציג בפניכם את השייקים האיכותיים ביותר שמוצעים כיום בשוק, השייקים של חברת הרבלייף. הישארו אתנו ותכירו בהם וביתרונותיהם מקרוב.

 

אלה 3 השייקים הנפוצים ביותר של הרבלייף

לא נלאה אתכם בפרטים ונציין מיד כי השייקים הנפוצים ביותר מגיעים ב – 3 טעמים:

  • שוקולד
  • וניל
  • וניל עוגיות

כאמור, שייקים אלו יכולים להיות תחליף בריא ומזין לארוחה. שכן, הם מכילים כמות גבוהה של חלבון במינימום קלוריות המאפשרים לשמור על רמות אנרגיה גבוהות. מי שצורכים אותם על בסיס קבוע יכולים להעיד כי צריכה של שייקים אלו מובילה גם לשמירה על תחושת שובע לזמן ממושך.

שייקים

היתרון המשמעותי שגורם לרבים לבחור בשייקים של חברת הרבלייף: יכולת לשלוט ברכיבים התזונתיים

אתם וודאי תוהים למה כולם בוחרים דווקא בשייקים של הרבלייף. אם כך, כדאי שתדעו שמלבד היתרון שצוין לעיל (הטעם), ניצב גם יתרון שנוגע לשליטה שלכם בצריכת הרכיבים החיוניים לגוף. מי שעוקבים אחר צריכת הוויטמינים, הסידן והחלבונים, יודעים כי קשה לעקוב אחריהם בעת צריכה של מוצרים "רגילים" שאינם נוגעים לפיתוח הגוף.

שכן, זה ידוע שהגוף שלנו צריך לצרוך מידי יום כמויות מסוימות מכל רכיב, כדי להיות חזק ובריא. נציין לדוגמא כי ההמלצה הרפואית נכון להיום היא לצרוך כ – 0.8 גרם חלבון על כל קילו שיש בגופכם. בחירה בשייקים של הרבלייף, מאפשרת לבצע מעקב מוקפד שמוביל לתוצאות הרצויות.

 

כך תצרכו את השייק

בכל מנת שייק של חברת הרבלייף יש פחמימות, סיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרלים. כל אחד יכול להכין לעצמו שייקים כאוות נפשו. כך שאתם יכולים למשל להוסיף ירקות, פירות או תבלינים שאהובים עליכם במיוחד. אם אתם בוחרים לשדרג את השייק שלכם, עליכם לבדוק מה הם הרכיבים שמתווספים אל המשקה, כדי שתוכלו להמשיך ולעקוב אחר צריכת הקלוריות באופן מוקפד.

שייקים

מתכון לדוגמא

אם אתם רוצים להכין לעצמכם שייק מרענן, אך אין לכם מושג מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שיש לנו מתכון מדויק שיענה על הצרכים שלכם. מדובר בשייק פירות יער טעים במיוחד שיעניק לכם בוסט של אנרגיה. כדי להכין את השייק, עליכם להצטייד במרכיבים הבאים: אבקת משקה בטעם וניל, לימון, מיץ אוכמניות. עכשיו, תערבבו בבלנדר מנה אחת של אבקת משקה. הוסיפו אליה מיץ לימון סחוט ו – 250 מ"ל של מיץ אוכמניות קר. מזגו לכוס השייק שלכם ותיהנו מכל לגימה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השייקים שמוצעים מטעם חברת הרבלייף. בשלב זה אתם מכירים בהם וביתרונות שלהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לטעום אותם ולשמור על שגרה בריאה.

שייקים

תוכן עניינים