אלה מוצרי ההנקה שאתן באמת צריכות!

נשים רבות מוצאות את עצמן תוהות מה הם המוצרים שהן באמת צריכות להשיג מראש כדי שהן יוכלו להניק בראש שקט. שכן, הרשת מלאה בהמלצות שלא תמיד רלוונטיות עבור כל אחת. אנחנו יצאנו לבדוק את העניין באופן מעמיק, כדי לראות אילו מוצרים הן הנצרכים ביותר עבור כל אישה מניקה באשר היא. הישארו אתנו ותגלו מה הן 4 המוצרים שנבחרו בקפידה על ידי רוב הנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך.

 

מוצר ההנקה ה – 1 שאת באמת צריכה: שקיות הנקה

אם זו הפעם הראשונה שאת תניקי בחייך, כדאי שתדעי שיש מוצר כזה שנקרא שקיות הנקה. אלו שקיות מיוחדות שיאפשרו לך לשמור את החלב שלך בהקפאה. שכן, לעיתים יש צורך בשמירת חלב לימים או שעות שבהן הבייבי יהיה רחוק ממך. כך שאם את מתכננת לחזור לשגרת לימודים או עבודה במהלך ההנקה, כדאי שתדאגי לשקיות אלה שישמשו אותך על בסיס קבוע בהמשך.

מוצרי הנקה

מוצר ההנקה ה – 2 שאת באמת צריכה:  רפידות הנקה רב פעמיות

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק על מוצרי הנקה ולא לציין את הרפידות הרב פעמיות של חברת ביאמבה שנחשבות לטובות ביותר. מדובר בעצם ברפידות שיאפשרו לך למנוע נזילה של חלב אל החולצה, השמלה או הגופייה שתלבשי בימי ההנקה.

שכן, יש לעיתים נזילות של חלב שעוברות את הבגד ומותירות כתם רטוב. רפידות הנקה יאפשרו לך לשמור על בגדים יבשים וגם על כדור הארץ, פשוט כי ניתן לכבס אותן ולעשות בהן שימוש חוזר.

 

מוצר ההנקה ה – 3 שאת באמת צריכה: משאבת חלב

משאבת הנקה נחשבת לפריט חיוני שיש להכין מראש, טרם הלידה. שכן, בימים הראשונים שלאחר הלידה, צפוי להופיע גודש בחזה שגורם לאי נוחות משמעותית.

מי שתחזיק באותם רגעים במשאבת חלב, תוכל להפחית את הגודש באופן מידי ולשמור את החלב בשקיות האחסון (שצוינו לעיל) לפעם אחרת. חשוב לציין כי יש כל מיני סוגים של משאבות, למשל:

  • משאבה חשמלית
  • משאבה ידנית
  • משאבה חד צדדית
  • משאבה דו צדדית ועוד

מוצרי הנקה

מוצר ההנקה ה – 4 שאת באמת צריכה: חזייה נוחה

חשוב מאוד להכין מראש חזיות שמיועדות להנקה. שימי לב כי הן נוחות לך ומחזיקות היטב את החזה שיצטרך את ההרמה הזו. ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה של 3 חזיות לפחות, בגלל שאלו עשויות להתלכלך ולהתרטב. כך שאתן תרצו שתהיה תחלופה נוחה למצבים שכאלה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את 4 מוצרי ההנקה שאתן באמת צריכות. עכשיו יש בידיכן את כל האינפורמציה, כך שנותר לכן רק לבדוק איפה תוכלו לקנות את המוצרים האיכותיים והנוחים ביותר. נאחל לכן שתהיה הנקה נוחה וקלה ושתיהנו מכל רגע של חיבור עם הבייבי שלכן. להתראות במדריך הבא שיעסוק בבחירה נכונה של רפידות הנקה.

מוצרי הנקה

תוכן עניינים