אינסטגרם של עמותות העוסקות בסרטן – איך תשיגו הרבה עוקבים ללא קושי

עמותות העוסקות במניעת הסרטן מפרסמות קמפיינים באינסטגרם על מנת להעלות את המודעות למחלה ולמנוע אותה.

כיצד ניתן להשיג הרבה עוקבים על מנת לקבל חשיפה אופטימלית? על כך במאמר הבא.

 

מדוע לפרסם עמותה למניעת סרטן באינסטגרם?

בשל העובדה שהרשתות החברתיות הן הפלטפורמה לסחוף את דעת הקהל ולשנות הרגלים, עמותות למניעת מחלת הסרטן יכולות להסתייע בהן להגברת המודעות. למשל, האינסטגרם היא רשת חברתית בה גולשים יותר מ-2 מיליון משתמשים ישראליים בגילאים צעירים שמושפעים הן בהרגלי הצריכה שלהם והן מבחינת שינוי החשיבה. מדובר על חשיפה בהיקף נרחב שיכולה לסייע לקדם עסקים, עמותות, ארגונים ודעות של אנשים פרטיים ולהיות יעילה במידה ועושים קמפיין נכון ומדויק. את הפרסום מבצעים על ידי העלאת סרטונים איכותיים, תמונות, שידורים חיים, פוסטים וסטורי המספרים סיפור או מעבירים מסר. המסרים צריכים להיות מדויקים, אינפורמטיביים, מקוריים ויצירתיים על מנת שיגרפו עוקבים המזדהים עם התכנים שישתפו ויעבירו אותם הלאה. זוהי חשיפה שיכולה להשפיע על שינוי דעת הקהל בכל תחום. לפיכך, עמותות העוסקות בסרטן יכולות לקדם אג'נדות שונות ולסחוף צעירים ביחד איתן.

 

איך משיגים עוקבים באינסטגרם ללא קושי?

על מנת שהתוכן יהפוך לוויראלי ברשת ויהיה חשוף לכמה שיותר משתמשים צריך להשיג יותר עוקבים ויותר אינטראקציה ביניהם. לא מדובר רק על העלאת תכנים מקוריים וייחודיים, ערוכים ומתויגים ככל שיהיו, אלא על שיווק עם בוסט ראשוני שיגביר את התאוצה לחשיפה. את הבוסט הראשוני ניתן לעשות באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם. פשוטו כמשמעו, קונים עוקבים פעילים עם חשבונות באינסטגרם שיעשו לייקים ויגיבו על התכנים ותוך לילה התכנים מגיעים לעמודים הראשיים של משתמשים נוספים וצוברים תאוצה. מומלץ להשוות מחירים בין הספקים השונים ולמצוא את המקום בו קניית עוקבים באינסטגרם הכי זול והכי פרקטי. ישנם אתרים העוסקים במכירת חבילות של עוקבים אמיתיים ופעילים ברשת החברתית מהארץ ומחו"ל, אך לא כולם זולים. לפיכך, צריך להקפיד שהספק יהיה אמין, דיסקרטי וזול, ימכור רק עוקבים אמיתיים ויספק את העוקבים תוך זמן קצר.

 

ההשפעה של כמות העוקבים על חשבון האינסטגרם

כאמור ככל שיש יותר עוקבים לעמותה העוסקת במלחמה נגד הסרטן, כך החשיפה שלה גדולה יותר. האלגוריתם של האינסטגרם מזהה את כמות העוקבים והאינטראקציה שלהם מבחינת לייקים, תגובות ושיתופים. ככל שהם מתרבים, כך החשיפה מתפשטת לעוד ועוד משתמשים שהם למעשה קהל היעד של העמותות. ניתן להגיע לנשים רבות שמדובר על סרטן השד, לגברים רבים שמדובר על סרטן הערמונית ולקהלים נוספים על פי גיל, עיסוק ומגדר. ההשפעה ניכרת כבר עם הבוסט הראשוני שגורם לתכנים להיות וויראליים. למרות זאת, אם קונים מספק עוקבים מזויפים האינסטגרם מזהה זאת ועלול להסיר את התכנים ואף לסגור את חשבון האינסטגרם.

 

רשת מצליחה

תוכן עניינים