אילו טיפולי פנים כדאי להקפיד לעשות כשעוברים את גיל 30?

מזל טוב! הגעת לעשור השלישי של חייך, גיל 30. העשור השלישי של חייך שונה מקודמו. לאט לאט תשימי לב שיופיעו קמטוטים על פנייך, תצטרכי לחשוב מחדש על שגרת עור הפנים שלך, בין אם זה תכשירים שונים או טיפול שונה בעור. אז אילו טיפולי פנים כדאי להקפיד לעשות כשעוברים את גיל 30? אספנו את כל המידע והוא כאן בשבילך, מטעם המותג פייס קר קליניקס.

 

טיפולי פנים קבועים

כשמתחילים את גיל 30, העור מתחיל לאבד חיוניות. היכולת שלו לאגור נוזלים נחלשת וישנה האטה בקצב של חידוש תאי העור. כתוצאה מכך גוון העור מתחיל להראות חוסר חיות, עייפות והעור מתחיל להיות יבש יותר. על מנת להגן על העור כבר בשלב הראשוני, מומלץ להקפיד על שגרת טיפולי פנים במודיעין אצל פייס קר קליניקס, כדי שהעור יקבל את מה שהוא צריך כבר בהתחלה ויוכל להישמר מנזקים.

 

טיפולי בוטוקס

סימנים הגיל הראשונים המגיעים בגיל 30, בין היתר, הם קמטוטים. איך קמטוטים נוצרים? כתוצאה מהיחלשות הרשת הסיבית שאוחזת את התאים בעור. ישנה פיגמנטציה הנוצרת בעקבות נזקי השמש, תזונה שאינה מאוזנת והשלכות עקב אימהות. שינויים הורמונליים וכוח הכבידה עלולים גם כן לגרום לצניחת הפנים ולכן, עוד דבר שמומלץ לעשות זה טיפול בוטוקס, בעיקר באיזור העיניים, בצידי הפה ובשליש העליון של הפנים. תוכלו לעשות טיפולי בוטוקס במודיעין אצל פייס קר קליניקס, על מנת שהעור יראה צעיר ורענן.

 

טיפול יומיומי באופן קבוע

מומלץ להכניס לשגרת החיים שלכן, מעבר לטיפול פנים קבוע וטיפולי בוטוקס, טיפול יומיומי שגרתי, הכולל בתוכו ניקוי פנים עדיין, פעמיים ביום, לחות הכוללת בתוכה קרם הגנה, קרם לילה, שימוש בסרום שתפקידו הוא לחזק ולרכך את העור ולהשתמש בקרם עיניים על מנת לטשטש כהויות ולהפחית נפיחות. מומלץ להשתמש בפילינג פעם בשבוע על מנת להסיר תאים מתים. חשוב מאוד להשתמש בקרם לחות המיועד לעור יבש, על מנת לטפל בעור ולהזין לו לחות.

 

מוצרים איכותיים

המון נשים נוטות שלא להשקיע בעור שלהן ולרכוש מוצרים מן הסופר פארם. אין בכך שום דבר רע אבל כשמגיעים לגיל 30 מומלץ להשתמש במוצרים עם חומרים יותר פעילים, על מנת לראות שינוי בעור ולראות תוצאות טובות ולכן, מומלץ להתייעץ עם הקוסמטיקאית שאצלה אתן מטופלות, על מנת שתתאים לעור שלכן מוצרים המתאימים במיוחד עבורו. אמנם הם יהיו יותר יקרים ממוצרים שנמכרים בסופר פארם אבל איתם אתן תראו תוצאות.

 

טיפולי פנים קבועים לגיל 30

לסיכום, אין ספק שהעור ממש משתנה כשמגיעים לגיל 30 ולכן, מומלץ מאוד להקפיד על טיפולי פנים, על שגרת טיפוח יומיומית וקבועה ועל טיפולי בוטוקס על מנת להגן על העור ולשמור עליו. גיל 30 זה גיל צעיר וחשוב שתיראו צעירות ורעננות. בהצלחה.

טיפול פנים

תוכן עניינים