אילו דברים חובה שיהיו על קלנועית להתניידות יום יומית

קלנועית היא אמצעי תחבורה נהדר שמסייע לקשישים ולאנשים שמתקשים ללכת להגיע בקלות ממקום למקום ללא תלות באנשים אחרים.

הקלנועיות נחשבות לבטיחותיות וידידותיות למשתמש כך שקשישים רבים נהנים מהשימוש בהם גם בהיבט הזה.

אם אתם לקראת רכישה של קלנועית עבורכם או עבור הוריכם, בוא לשמוע ולהכיר את האביזרים הנלווים שכדאי לרכוש, שיהיו על הקלנועית בכל עת ויקלו על ההתניידות היום יומית.

 

הפכו את הקלנועית שלכם לרכב יוקרה

טוב אולי קצת הגזמנו ואת הקלנועית שלכם לא נצליח להפוך לרכב יוקרה אך בוודאי שנצליח להפוך אותה לכלי תחבורה נח וייעודי עבור הצרכים שלכם. קלנועית רגילה מגיעה בדרך כלל עם דברים מאוד סטנדרטים וישנם אביזרים משלימים שכדאי להוסיף על מנת להפוך את חווית השימוש בקלנועית לטובה ונוחה בכמה רמות.

 

מטען לקלנועית

קלנועיות הן לרוב מונעות על ידי חשמל. לכל קלנועית יש בטרייה אותה צריך להטעין כמו כל מכשיר חשמלי אחר. לכן, חשוב מאוד להצטייד ולקנות מטען לקלנועית שלכם במידה ולא קיבלתם בקנייה הראשונית או שהמטען נהרס.

 

מראה

חשוב לזכור שאחרי הכל, קלנועית היא כלי תחבורה לכל דבר. היא דומה בשימוש שלה ובאופן הנהיגה שלה לרכב הרבה יותר מאשר ;היא דומה לאופניים. לכן, חשוב מאוד לדאוג לכל האמצעים שיעזרו לאדם שנוהג על הקלנועית לנהוג בצורה בטוחה ואחראית ולהתקין מראה על הקלנועית שתסייע לו לנהוג בבטחה.

 

מחזיק לבלון חמצן

אנשים רבים שזקוקים לקלנועית זקוקים גם לבלון חמצן. לכן, חשוב מאוד להתקין מקום ייעודי ונח על הקלונעית בו יהיה ניתן להניח בקלות ובנוחות בלון חמצן.

 

מנגנון שבת

במידה ואתם מחפשים קלנועית שתהיה מותאמת לשימוש גם בשבת על פי כללי ההלכה, כדאי לרכוש לוח פיקוד עם מנגנון שבת שיאפשר לכם לנסוע על הקלנועית גם בשבתות ובחגים ללא חשש.

 

מטרייה

במידה ולקלנועית שלכם אין גגון, מומלץ לרכוש מטרייה שתתחבר לקלנועית עצמה כך שתוכלו לפתוח אותה בימים גשומים ולהמשיך לנהוג עם שתי ידיים על ההגה.

 

ארגז אחורי

מומלץ להתקין ארגז אחורי על הקלנועית שיעניק לכם שטח אחסון לדברים שתמיד רוצים קרוב אליכם או לדברים שאתם זקוקים להם לנסיעה הקרובה. ישנם ארגזים בגדלים שונים וכאלו שגם מגיעים עם מנעול כך שתוכלו להשאיר את הציוד הקבוע שלכם בתוכו בלי לחשוש מגניבות.

 

מחזיק להליכון

במידה ואתם גם נעזרים במקל הליכה או בהליכון, מחזיק להליכון שיותקן על הקלנועית שלכם יוכל לשפר את ההתניידות שלכם באופן מיידי. תוכלו לתלות ולהוריד את ההליכון בקלות בתחילה ובסיומה של כל נסיעה.

 

שמרו על הבטיחות והתפנקו בנוחות

כפי שראינו, ישנם אביזרים לקלנועית שהם בגדר חובה כמו מטען או מראה וישנם כאלה שפשוט יקלו ויגדילו את הנוחות של הנוסע כמו מטרייה וארגז אחורי. אלו ואלו חשובים ויכולים להיות קריטי להתניידות היום יומית של הנוסע.

מכשיר לנסיעות קצרות

 

תוכן עניינים