איך עושים פירסינג טארגוס ואיך לטפל בו

פירסינג, ממש כמו קעקועים ושוקולד תותים – זו התמכרות. אמנם טרם נערכו מחקרים שמוכיחים זאת ב-100%, אבל אנחנו יכולים להגיד לכם מהניסיון האישי שלנו ושל הסובבים אותנו שברגע שמתחילים, אי אפשר להפסיק. אם הגעתם לכאן, אתם כנראה ניצבים בפני החלטה חשובה בנוגע לעגיל הבא שלכם, הטראגוס. כדי שתוכלו לדעת מה מצפה לכם, נפגשנו עם פירסרים מומחים וביררנו איך עושים את העגיל האהוב ואיך צריך לטפל בו. להלן כל התשובות:

 

מה זה בעצם טראגוס?

רגע לפני שנתחיל להסביר על ההליך עצמו, כדאי שנבדוק שאתם יודעים בדיוק על איזה עגיל מדובר. אנחנו ננחה אתכם עכשיו להגיע אל האזור שבו מבצעים את העגיל:

  1. תניחו את האצבע על הפינה החיצונית של העין שלכם
  2. תזיזו את האצבע לכיוון האוזן הקרובה
  3. הבליטה שאתם מרגישים, כמו "באמפר" בכביש, זה המיקום של הטראגוס

 

איך עושים את פירסינג הטראגוס?

פירסינג טראגוס מבצעים באמצעות מחט ייחודית לפירסינג בלבד. חשוב שתדעו, יכול להיות שאתם מכירים את העגילים ה"רגילים" שמתבצעים עם אקדח, את הטראגוס לא ניתן לבצע בדרך זו. אם תגיעו למכון שמציע לכם לבצע את הפירסינג באמצעות אקדח, כדאי שתתרחקו מהמקום, שכן המיקום של העגיל רגיש מאוד והחירור צריך להיעשות באופן מדויק ורגיש. דבר שלא יכול לבוא לידי ביטוי בעת שימוש באקדח (אלא רק באמצעות מחט).

 

איך לטפל בעגיל לאחר ביצוע הפירסינג?

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לדעת על פירסינג זהו אופן הטיפול. לכל עגיל יש הנחיות שונות. כך שאם ביצעתם בעבר פירסינג מסוג אחר, כדאי שתדעו שההנחיות שקיבלתם בזמנו לא תקפות לפירסינג הנוכחי. כדי שתוכלו לשמור על הפירסינג שלכם ולמנוע התפתחות של דלקות, אתם צריכים לטפל בעגיל עם מי מלח כ- 3 פעמים ביום. ניתן לערבב פשוט חצי כוס מים עם כפית מלח ולחטא את האזור (בכל פעם עם תמיסה חדשה) באמצעות מקלון אוזניים.

 

כמה פרטים שחשוב לדעת על ניקוי העגיל

חשוב לדעת שצפויות להיות הפרשות ודימומים בתחילת הליך ההחלמה. אין צורך לגשת לטיפול רפואי במצב שכזה, שכן, זוהי התגובה הטבעית של הגוף. כאשר תחוו את ההפרשות הללו, אתם צריכים פשוט לנקות אותן באמצעות מקל אוזניים נקי עם מי מלח. ההמלצה היא לא לעשות שימוש במשחות שונות (כפי שהיה מוצע לעשות פעם). שימוש במי מלח עם מקל אוזניים צפוי לשמור על האזור עד סיום הליך ההחלמה. ראוי לציין כי הליך ההחלמה צפוי להיות בין 14 ל-18 שבועות. במקרים מסוימים, הוא עלול להתארך. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מאפשרים לעגיל להחלים באופן הטוב ביותר, אתם צריכים לטפל בו.

 

סיכום

כעת אתם יודעים איך עושים פירסינג טראגוס ואיך לטפל בו באופן הטוב ביותר. כך שנותר לכם רק לבחור סטודיו ולהתחדש! שיהיה בהצלחה!

נוֹקֵב

תוכן עניינים