איך עובד התהליך הנכון של גמילה מקנאביס?

חרף העובדה שהמון בני אדם מאמינים, כי קנאביס לא מהווה כל נזק, באופן יחסי, על פי מנעד רב של מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי לקנאביס יש כמה השפעות שליליות על הבריאות שלכם. זה נכון לומר שבקנאביס יש פחות תלות מאשר בסמים אחרים, אבל אף בו קיים פוטנציאל להתמכרות ארוכת טווח.

אנו מבקשים ממכם, בכל לשון של בקשה, להתחיל לקרוא את המאמר הזה, ולא להפסיק את הקריאה באמצע, כי אם להמשיך לקרוא עד לסיומו, וזאת משום שכך תוכלו לגלות את כל האמת על – איך עובד התהליך הנכון של גמילה מקנאביס?

 

איך עובד התהליך הנכון של גמילה מקנאביס?

התהליך הנכון של גמילה מקנאביס הוא בעצם מתבטא בהפחתה באופן הדרגתי של צריכת הקנאביס, וזאת באמצעות הורדה של המינון בשימוש במשך תקופה מסוימת, כאשר המטרה הינה לאפשר לגוף שלכם, לאט לאט, להתרגל להורדה של כמות הקנאביס, תוך כדי מזעור של תסמינים שמאפיינים גמילה מסמים. במידה ומצאתם לנכון לדבוק בתהליך של גמילה מקנאביס בהדרגה, קיימים מספר היבטים שהנכם עשויים לבחור בהם, על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה שלכם בתהליך של גמילה מקנאביס, והנה הם לפניכם –

  • תציבו לעצמכם דדליין – תבחרו תאריך יעד, ותתחייבו אליו, זה יהיה יום הגמילה שלכם מהקנאביס לעד.
  • תחליטו על אסטרטגיה של הפחתת צריכת הקנאביס – הנכם ממש מסוגלים להחליט להפחית בכמויות של הקנאביס מדי יום או מדי שבוע, או בכלל לעבור לסוג קנאביס אחר, עם עוצמה יותר נמוכה.
  • תחדלו לחלוטין לצרוך קנאביס – חרף העבודה שזה ממש לא פשוט ולפעמים טומן בחובו תסמיני גמילה קשים מאוד, לפעמים "זבנג וגמרנו" ממש עדיף. יש באפשרותכם למצוא דרך יצירתית להפסיק את ההרגל המגונה של צריכת קנאביס, ולבחור במקומה תחביב חדש.

 

האם כדי לעבור את התהליך המתאים של גמילה מקנאביס, עליכם להבין את הטריגרים "שמפעילים" אתכם?

ברור מאליו, כי על מנת לעבור את התהליך המתאים של גמילה מקנאביס, עליכם להבין תחילה את הטריגרים אשר "מפעילים" אתכם. ומה הכוונה בדיוק, הבה ונתקדם –

  • עם הניסיון להפסיק את צריכת הקנאביס, חיוני להיפטר לגמרי מכל האביזרים שקשורים אליו, אם זה במקום העבודה, ואם זה בבית המשכן הקבוע שלכם. זה ממש טאבו, תיפטרו מכל אביזר שהוא שקשור לקנאביס, כדוגמת – מוצרים נלווים, צינור, אדים, קערה או באנג, וכיוצא בזאת. ואם לא תעשו זאת, עצם העובדה שהם זמינים ונגישים לכם, הופך את צריכת הקנאביס להרבה יותר מפתה ונגישה, ויקשה עליכם להיפטר מהקנאביס.
  • תנסו לחשוב, עם יד על הלב, מה הטריגרים שמניעים אתכם לעשן קנאביס. האם יש מצבים מסוימים או בריות ספציפיות שבקרבתם אתם יותר נוטים לעשן קנאביס, האם יש שעות ספציפיות במהלך היממה שבהן אתם מעשנים קנאביס, האם יש מקומות מסוימים שמושכים אתכם יותר לעשן קנאביס? כאשר תהיו מודעים לטריגרים שמפעילים אצלכם את הצורך להשתמש בקנאביס, יהיה באפשרותכם להתנהל מולם בהצלחה. לעתים זה יכול להכיל ביטול פעילות או הימנעות מכל מה שיוצר אצלכם סטרס וגורם לכם לצרוך קנאביס. ויש תרחישים שבהם תידרשו לחקור את מנגנוני ההתמודדות הבריאים יותר, שיסייעו לכם במלחמה עם ניהול הדחפים ההרסניים שלכם.

 

חֲשִׁישׁ

תוכן עניינים