איך נגדיל את מעגל החברים שלנו?

חברות היא אחת המתנות החשובות ביותר בחיים. חברים טובים תורמים לבריאותנו, לאושרנו ולרווחתנו הכללית. יחד עם זאת, לא תמיד קל להכיר חברים חדשים, במיוחד ככל שאנו מתבגרים. המאמר יפרט איך להגדיל את מעגל החברים שלנו.

 

למה חשוב שיהיו לנו חברים?

לחברות יש חשיבות רבה בחיינו הן מבחינה רגשית והן מבחינה בריאותית. כולנו זקוקים לחברים כדי לקבל תמיכה רגשית, להרגיש שייכות, ביטחון עצמי ועל מנת לשפר את מצב רוחנו. מעבר לכך, חברים מרחיבים לנו את האופקים, חברים זה כיף ומוציא מהשגרה.

 

כמה שיותר חברותיים יותר טוב

הצעד הראשון להכיר חברים חדשים הוא להיות פתוחים וחברותיים. לכן, כשאנו מכירים אנשים חדשים אנחנו צריכים לחייך, להביע עניין במי שמסביבנו ולהיות מוכנים לפתח שיחה. מומלץ לא רק לדבר אלא גם להקשיב ולגלות אמפטיה לאחר.

להכיר חברים חדשים זה להיות חברותי

לגבש חברויות מקליקות שונות

לכל אחד מאיתנו ישנם כמה כובעים. למשל, אנחנו הורים, אנחנו עוסקים בספורט, אנחנו מטיילים עם הכלב שלנו בפארק וכיוצא בזה. בכל מקום כזה אפשר ליצור קליקות של חברים. לדוגמה חברים שהכרנו בטיולי ג'יפים משותפים, חברים שהכרנו במועדון הספורט, חברים שהכרנו בפארק הכלבים, הורים אחרים ועוד. במילים אחרות, השתתפות בפעילויות חברתיות היא דרך נהדרת לפגוש אנשים חדשים עם תחביבים דומים. לפיכך, הצטרפו לקבוצות ספורט, חוגים, קורסים, או כל פעילות אחרת שמעניינת אתכם.

 

גם להתנדב וגם להכיר אנשים חדשים

התנדבות היא דרך נהדרת לפגוש אנשים חדשים ולתרום לקהילה. התנדבו בארגונים שאתם מאמינים בהם ותוכלו להכיר אנשים חדשים ולחזק את תחושת הסיפוק שלכם. לדוגמה, התנדבות באיסוף מזון לנזקקים יכולה לפתוח לנו עולמות חדשים בהם נפגוש אנשים עם לב רחב כמו שלנו.

 

שימוש ברשתות חברתיות

רשתות חברתיות יכולות להיות כלי נהדר להכיר חברים חדשים. הצטרפו לקבוצות בפייסבוק, השתתפו בדיונים ברשתות חברתיות והשתמשו באתרי היכרויות. באתרים אלו תוכלו לבחור להכיר את מי שאתם רוצים במידה והפרופיל שלו או שלה מצא חן בעיניכם וכך להגדיל את מעגל החברים שלכם.

שימוש ברשתות חברתיות כדי להכיר חברים חדשים

החלפת זוגות – דרך מצוינת להגדלת המעגל החברתי

ישנם אתרי הכרויות המיועדים לזוגות פתוחים וחובבי הרפתקאות המעוניינים להחליף זוגות. אנחנו מכירים את זה בתור סוינגרס. זו יכולה להיות דרך נהדרת להכיר חברים חדשים ולחוות ריגושים חדשים. יחד עם זאת, חשוב לעשות זאת בצורה אחראית ומתוך הסכמה מלאה של שני בני הזוג. מידע נוסף תמצאו כאן https://www.flirtot.co.il.

 

להכיר חברים בהדרגה

הכרת חברים חדשים דורשת זמן וסבלנות. אל תצפו להכיר המון חברים חדשים בן רגע. היו סבלניים והמשיכו להיות פתוחים וחברותיים. כך תוכלו להרחיב את מעגל החברים שלכם בהדרגה ולאורך זמן.

 

סיכום

הרחבת מעגל החברים היא משימה אפשרית ומתגמלת. עם קצת ניסיון וסבלנות, תוכלו להכיר חברים חדשים וליהנות מחברויות משמעותיות.

תכיר חברים בהדרגה

תוכן עניינים