איך לשמור על גריל הגז שיהיה בריא לשימוש

רכשתם גריל גז ופינקתם את החברים ובני המשפחה בבשר איכותי וטעים? החברים נהנו מכל רגע ולא הפסיקו לפרגן? העבודה שלכם לא נגמרת כאן! עליכם לדאוג ולשמור על גריל הגז בצורה שיהיה בטוח ובריא לשימוש. כיצד? הכנו עבורכם מספר טיפים מקצועיים בנושא.

כיצד לשמור על גריל הגז בריא?

גריל הגז, בדומה לגריל הפחמים ובדומה לכל כלי בישול אחר, משאיר לכלוך לאחר השימוש בו. אין זה אומר שהוא פחות טוב או יותר טוב מכל כלי בישול אחר. התהליך שבו אנו מניחים בשר, דגים או סוגי מזון אחרים על הגריל- מביאים ללכלוך של הגריל.

במידה ולא נדאג לניקוי של הגריל לאחר כל שימוש, המוצר יתבלה בצורה מהירה יותר וחמור מכך- אנו עשויים לפגוע בבריאות שלנו. באתר הבא, אתר הבית של חברת bbq המובילה בתחום גרילי הגז, תוכלו לקבל את כל המידע בנושא גריל הגז- מדריכים, חנות אינטרנטית מפותחת ומגוון המלצות בתחום.

גריל מצויר

על מנת לשמור על הגריל בריא לשימוש, הכנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בתהליך. והנה הרשימה:

ניקוי הגריל לאחר כל שימוש ולפני כל שימוש. כפי שציינו קודם לכן, עצם תהליך הבישול של בשר או כל מזון אחר על הגריל, משאיר לכלוכים על הגריל. לאחר כל שימוש בגריל,  עשויים להישאר חלקי שומן. מעבר ללכלוך שיוצר השומן, הוא מהווה סכנה של ממש: כאשר מצטבר שומן לאורך זמן רב על הגדול, הוא עשוי להדליק את האש בצורה חזקה למדי ולהביא לריח גס. לפיכך, ניקוי הגריל לאחר השימוש ולפני כל שימוש הינו קריטי לשימור הגריל בצורה בריאה.

אחסון הגריל במיקום מוצל. חשוב להיות אחראיים ולהקפיד לאחסן את הגריל במקום מוצל בסוף השימוש. כפי שאנו נמנעים מהשארת ציוד מברזל תחת השמש הקופחת, כך עלינו לעשות עם הגריל. השארת הגריל תחת השמש הקופחת עשוי להביא לשחרור חומרים רעילים שאינם בריאים לגוף האדם. על ידי אחסון הגריל במקום מוצל, נוכל לשמור על הגריל בריא לשימוש.

ניקוי המבערים ובדיקתם אחת לכמה זמן. ניקוי המבערים באמצעות מברשת, ימנע מצב שבו יצאו חומרים לא רצויים לכיוון הבשר- ויפגעו באיכות הבשר. יתר על כן, בדיקת המבערים הינה חשובה והכרחית ביותר למנוע מצב שבו אתם עשויים להיפגע. אם אכן קיימת תקלה במבער, תצטרכו לדאוג להחליפו על מנת להפוך את גריל הגז לברוא לשימוש.

הטיפים הללו יסייעו לכם לשמור על גריל הגז במצב תקין ובריא למשך תקופה ארוכה. התחילו ליישם אותם ותוכלו להיות רגועים ובטוחים בגריל שלכם. כך תוכלו להמשיך לפנק את החברים ואת בני המשפחה בערבי על האש משותפים, וליהנות מהגריל הבריא והאיכותי שלכם.

אז קדימה , למה אתם מחכים ?

תוכן עניינים