איך לעבור לשגרת טיפוח טבעית

הידעתם? העור שלנו הוא האיבר הגדול ביותר בגוף. כן, מדובר באיבר אחד שחשוב מאוד לטפל בו כמו שצריך, כי אין ספק שמה שנבחר למרוח עליו יהיה בעל השפעה משמעותית על הבריאות שלנו. בשנים האחרונות יותר ויותר מבינינו בוחרות ובוחרים לעבור לשגרת טיפוח טבעית כדי להימנע מחומרים שעלולים להזיק לנו. אם אתן ואתם שוקלים לעשות זאת גם כן, ריכזנו כאן כמה טיפים חשובים שיעזרו לבצע את המעבר בצורה טובה ובטוחה.

 

חקרו ולמדו על התחום

לפני שמתחילים בביצוע המעבר, חשוב שתלמדו על מרכיבי טיפוח טבעיים ועל היתרונות שלהם. טיפוח טבעי לעור כולל מגוון רחב של מרכיבים, מתמציות צמחים כמו צמחי מרפא הרמב"ם ועד לשמנים אתריים. למדו על התכונות של רכיבים טבעיים שונים וכיצד הם יכולים לסייע בטיפול בבעיות עור ספציפיות. כך תוכלו להתחיל את ההרפתקה שלכם ממקום מושכל ובריא.

 

זהו את מטרות טיפוח העור שלכם

לכל אחד מאיתנו יש סוג עור שונה שמצריך טיפול אחר, וגם אורח חיים שונה שמבדיל בין הצרכים שלנו. קבעו את המטרות השונות של טיפול פנים עבורכם- לדוגמה טיפול באקנה, השגת עור זוהר יותר או הפחתת סימני הזדקנות. ברגע שתבינו מה המטרות שלכם- יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את המוצרים הטבעיים הנכונים לכם.

 

התחילו לאט ובזהירות

מעבר לשגרת טיפוח טבעית לא חייב להיות מאפס למאה. זה בסדר גמור להתחיל לאט ובזהירות ולהחליף רק מוצר אחד בכל פעם. התחילו עם המוצרים שבהם אתם משתמשים בתדירות הגבוהה ביותר, לדוגמה סבון פנים או קרם לחות. המעבר ההדרגתי ממוצרי טיפוח סינתטיים לטבעיים יאפשר לעור שלכם להסתגל, ויעזור לכם לבדוק איזה מוצרים טבעיים הכי מתאימים לכם ולעור שלכם.

 

בדיקת תגובת העור

לפני שאתם מורחים חומר חדש על כל הפנים שלכם- כדאי לבדוק שאתם מגיבים אליו טוב. לפעמים יכולה להיות לכם תגובה אלרגית לחומר שלא ידעתם בכלל שאתם רגישים אליו. לכן מומלץ למרוח כמות קטנה מהמוצר על אזור קטן בעור, לדוגמה מאחורי האוזן או בחלק הפנימי של פרק כף היד. בדקו במשך 24 שעות שאין לכם תגובות שונות כמו אדמומיות או גירוד. נקיטה באמצעי הזהירות הללו תעזור לכם להימנע מתגובות שליליות אפשריות.

 

חפשו עזרה וייעוץ מקצועי

תמיד כדאי להיעזר באנשי מקצוע שיוכלו להדריך אתכם. אם זה אנשי צוות בחנות שמציעה מוצרים אלה או קוסמטיקאית מומחית- אנשים בעלי ידע וניסיון יוכלו להמליץ לכם על מוצרים טבעיים שיתאימו לעור שלכם ולהדריך אתכם איך לנהל את שגרת הטיפוח כמו שצריך.

 

לסיכום

מעבר לשגרת טיפוח טבעית הוא צעד חיובי לשיפור עור הפנים שלכם, אבל כדאי לבצע כמה צעדים כדי להפוך את המעבר לחלק. היו סבלניים והתחשבו בסוג העור המיוחד שלכם כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

 

שגרת טיפוח טבעית

תוכן עניינים