איך לבחור פן שישמור על בריאות השיער שלך?

כדי לתחזק את השיער, פן בצורה קבועה הוא אחד הדברים החשובים ביותר. עם זאת, לא כל פן מתאים לשיער שלך, ולפני בחירה של פן יש כמה דברים שאת פשוט חייבת לוודא. אנחנו כאן כדי לתת לך את כל המידע שאת צריכה בדרך לבחירה של פן מושלם שישמור בצורה הטובה ביותר על בריאות השיער שלך.

 

בחירת מכשיר פן

מכשירי פן קיימים במגוון צורות וסוגים. בין אם מדובר על מייבש איתמר 4600- הפן הטוב ביותר או על מכשיר אחר לפני שאת בוחרת מכשיר פן חדש חשוב להגדיר לעצמך מה התקציב המשוער שאת מוכנה להשקיע במכשיר כיון שהתקציב יעזור לך להתמקד במכשירים ספציפיים. אחרי שהתקציב עבור המכשיר ברור לך, הנה כמה דברים שאת חייבת לקחת בחשבון בכל בחירה של מכשיר פן.

 

  • עוצמת המכשיר

בכל מכשיר פן, העוצמה של המכשיר נקבעת לפי כמה דברים. הדבר הראשון הוא ההספק החשמלי של המכשיר שמתרגם למעשה לעוצמת האוויר שיוצאת ממנו. דבר נוסף הוא הטמפרטורה של של האוויר שאותו פולט המכשיר והדבר האחרון הוא המהירות שבה האוויר יוצא. כמובן שחשוב לקנות מכשיר בעל עוצמה מתאימה אך חשוב שתהיו מודעות לנזקים השונים שיכולים להיגרם לבריאות השיער שלכן משימוש לא נכון במכשירים עוצמתיים. העוצמה נועדה בסופו של דבר לאפשר לנו לבצע פן בצורה נוחה, אולם יש להימנע מהפעלה של פן בעוצמה גבוהה בצורה קבועה כיון שהדבר יגרום בוודאות לנזק בשיער לאורך זמן.

 

  • כמות השיער

לכל אחת מאיתנו יש כמובן כמות שיער שונה. לנשים בעלות שיער רב, מומלץ לרכוש מכשיר פן שההספק שלו גבוהה והוא מעניק לכן פן בעוצמה גבוהה כדי שהמכשיר יוכל בתוך זמן סביר לבצע פן לכל השיער. מכשיר בעל עוצמה נמוכה עלול להיות לא אפקטיבי עבור נשים עם שיער גדול.

 

  • שיער מתולתל

כאשר מדברים על נשים בעלות שיער מתולתל, חשוב לדעת ששיער כזה צריך פן ייחודי משל עצמו. כדי לשמור על השיער שלכן בצורה טובה ובנוסף לבצע עבורו פן שיהיה יעיל, קנו פן שמתאים לשיער מהסוג הזה.

 

  • ניקוי המכשיר

כדי שמכשיר הפן שלכן ימשיך לעבוד בצורה תקינה לאורך זמן, חשוב שאפשרות הטיפול בו תהיה נוחה וזמינה. הקפידו בקניית מכשיר פן לוודא שאתן יכולות לנקות אותו בקלות, ושהמכשיר מתפרק לכמה חתיכות. מכשיר שתנקו אותו בתדירות גבוהה קרוב לוודאי יחזיק אצלכן הרבה יותר זמן.

 

לסיכום

מכשיר פן הוא מכשיר חובה עבור כל מי רוצה שהשיער שלה יראה במיטבו כל הזמן. עם זאת, לא כל מכשיר פן מתאים ולפני בחירה של מכשיר כזה יש לבדוק כמה דברים, מלבד כמובן המחיר של המכשיר. העוצמה של המכשיר היא הדבר החשוב ביותר, ולכן חשוב שתבדקו מה העוצמה הרצויה כדי לשמור על השיער.

שיער ארוך ויפה

תוכן עניינים