איך בוחרים מטפל ברפואה משלימה?

בחירה באנשי מקצוע שעוסקים בתחום הטיפול אינה עניין של מה בכך. מי שהגיעו בעבר לטיפול אצל פסיכולוג, רופא או כל גורם מטפל אחר, יודעים כי צריך לבדוק מראש באופן מעמיק את ההתאמה בין השניים מכל מיני בחינות. הפעם יצאנו לבדוק מה הן הבחינות שצריכות להיבדק לפני בחירה במטפל ברפואה משלימה וחזרנו עם כל הפרטים. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים במטפל המתאים ביותר עבורכם מכל הבחינות.

 

איך תבחרו במטפל ברפואה משלימה? השלב ה – 1: תשאלו את עצמכם אם אתם מעדיפים מטפל או מטפלת

בשלב הראשון אתם צריכים לשאול את עצמכם אם אתם מעדיפים לקבל טיפול מגבר או מאישה. שכן, יש טיפולי מגע מסוימים שעשויים לגרום לכם להרגיש שלא בנוח עם אחת מהאפשרויות. אנו ממליצים לכם לבדוק תחילה את הטיפול הנבחר ולאחר מכן לבחון אם יש לכם העדפה מסוימת.

שכן, טיפולי דיקור למשל, אינם כוללים מגע במרבית המקרים, כך שלא צריכה להיות מגבלה בבחירת המטפל או המטפלת בנושא זה. הבירור צריך להתבצע בעיקר בטיפולים אלטרנטיביים שבהם תצטרכו לשכב על מיטת הטיפולים בלבוש חלקי.

מטפל ברפואה

איך תבחרו במטפל ברפואה משלימה? השלב ה – 2: תבקשו המלצות מגולשים ברחבי הרשת

הדרך הנכונה ביותר לבחירה נכונה במטפל ברפואה משלימה היא תוך בירור מעמיק ברחבי הרשת. אנחנו למשל בדקנו פרטים אודות מטפלים שונים וגילינו שיש המלצות רבות על מטפל בשם יוסי אברהם. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם את החיפוש, אתם יכולים פשוט ליצור עמו קשר עכשיו. אם תרצו להמשיך בחיפוש המעמיק, תוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו בקבוצות פייסבוק שונות. שכן, גולשים רבים מבקשים חוות דעת מאנשים בעלי ניסיון, כך שניתן לקרוא אילו מטפלים קיבלו את מרבית ההמלצות ולפנות אליהם.

 

איך תבחרו במטפל ברפואה משלימה? השלב ה – 3: תערכו בירור בלשונית הביקורות של גוגל

אם יישמתם את השלב הקודם וערכתם בירור אחר מטפלים בפייסבוק, נותר לכם רק לערוך בירור אחרון בלשונית הביקורות של גוגל. שם תוכלו לקרוא מידע מעמיק אודות המטפל, למשל:

  • סגנון הטיפול שלו
  • הניסיון שלו
  • יכול ההקשבה שלו ועוד

מטפל ברפואה

החשיבות בבחירת מטפל שמתאים עבורכם

חשוב מאוד שתערכו את הבירור המקיף ביותר שיאפשר לכם לבחור בסופו של דבר את המטפל המתאים ביותר עבורכם. שכן, המטרה של טיפול אלטרנטיבי היא להביא אתכם למקום טוב יותר מבחינה פיזית ונפשית. עריכת בירור זה תאפשר לכם להגיע אל מטפל מומלץ שיתאים לכם כמו כפפה ליד ויאפשר לכם להגיע אל היעדים שהצבתם לעצמכם במהלך החיים, אך לא הצלחתם להגיע אליהם לבד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לבחור במטפל ברפואה משלימה על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בשלב זה שתיישמו את המידע שצוין לעיל ותבחרו במטפל הנכון עבורכם.

מטפל ברפואה

תוכן עניינים