איך בוחרים וייפורייזר

אז אם גם אתם החלטתם שאתם רוצים לעבור מעישון לאידוי, בטח אתם מתלבטים איזה דגם של וופורייזר כדאי לכם לקנות. מגוון הדגמים הקיימים כיום בשוק גדול מאוד ומבלבל מאוד, וכמובן שכל מותג יציג לכם את המכשיר שלו כמכשיר הטוב ביותר שקיים בשוק וכמוצר שאתם חייבים לרכוש לעצמכם. כדי לסייע לכם לבחור את המכשיר שהכי מתאים לכם הכנו כאן עבורכם מדריך קצר וברור שיסייע לכם לבחור את הוופורייזר הנכון מבחינתכם.

 

אז איך לבחור וופורייזר?

אחרי שהתייעצנו עם המומחים של פאפיז כיצד לבחור וופורייזר מומלץ, הכנו לכם מדריך פשוט וקל. קודם כל הגדירו לעצמכם בדיוק מה המוצר שאתם מחפשים. האם אתם רוצים מכשיר נייח או מכשיר נייד? האם אתם רוצים שהמכשיר יוציא אדים חמים או אדים קרים? לאחר שהחלטתם איזה סוג מכשיר אתם רוצים כדאי לערוך מעין סקר שוק ראשוני כדי להבין את טווח המחירים בגדול, ולקבוע לעצמכם תקציב מוגדר לרכישה שממנו אתם לא הולכים לחרוג.

כדי לסייע לכם בהחלטה נוכל לספר לכם שלרוב מי שעובר מעישון לאידוי מעדיף מכשיר שמסוגל להפיק אדים חמים, מכיוון שהם יותר דומים לעישון. אנו ממליצים כמובן לבחור בדגם שבו ניתן לשלוט היטב בטמפרטורה, וכמובן על מכשיר שממצה את החומר בצורה הטובה ביותר. לעומת זאת, מי שמחפש לרכוש מכשיר מסיבה רפואית ולא אחרי מעבר מעישון מעדיף לרוב מכשיר שמוציא אדים קרים. מכשירים אלו גם לרוב יקרים יותר.

 

האם כדאי לרכוש מכשיר נייד או מכשיר נייח?

ניתן לומר שכיום אין הרבה הבדל ביכולת האידוי של מכשירים ניידים ומכשירים נייחים, ורוב אלו שקונים את המכשירים הנייחים אלו מבוגרים או ילדים שצריכים עזרה בשאיפה, ונעזרים במאוורר הפנימי שקיים במכשיר הנייח. מעבר לצורך זה, אין שום סיבה אמיתית לרכוש מכשיר נייח ולא מכשיר נייד.

 

המלצות

לאחר שעשיתם את הבדיקות שלכם וצמצמתם את האפשרויות לכמה דגמים ספציפיים אנו ממליצים לכם לנסות להגיע ללקוחות אמיתיים. כמובן שאפשר ואף רצוי לקרוא ביקורות של משתמשים באינטרנט, אך אין ספק שאין כמו לשמוע ביקורת אמיתית ממקור ראשון נסו לחפש חברים, שכנים, או בני משפחה שמשתמשים גם הם במכשיר ושאלו אותם את כל השאלות שעולות לכם בראש. לפעמים תוכלו לשמוע כל מיני דברים שיוכלו לשנות את דעתכם לגבי מוצר כלשהו.

 

לסיכום

כמו בכל תהליך רכישה, אנו ממליצים לכם להתחיל קודם כל בהגדרה מדויקת של הצרכים שלכם. לאחר מכן קבעו לעצמכם מסגרת תקציבית לרכישה, ערכו סקר שוק ראשוני וצמצמו את כמות המוצרים ל- 3-2 דגמים רלוונטיים. השלב הבא והקשה ביותר יהיה לבחור מבין הדגמים הללו את הדגם שאותו את הולכים לרכוש. בשלב הזה אנו ממליצים על קריאת ביקורות וחיפוש המלצות או דיס המלצות מחברים, שכנים, בני משפחה, או כל מי שיכול לתת לכם אינפורמציה רלוונטית.

כלי עישון

 

תוכן עניינים