איזה סוג של ויאגרה הוא הכי מומלץ?

ויאגרה היא אחת התרופות הנפוצות והמוכרות ביותר בעולם. כתרופה מרשם, היא משמשת לטיפול בהפרעות זיקפה, אבל עם כל כך הרבה סוגי ויאגרה זמינים, זה יכול להיות קשה לדעת איזה מהם מתאים לך. כדי להקל על ההחלטה, הנה סקירה על סוגי הוויאגרה השונים, היתרונות שלהם ואיזה מהם הכי מומלץ.

 

סילדנפיל

הסוג הנפוץ ביותר של ויאגרה הוא סילדנפיל.  זהו החומר הפעיל המצוי בגרסאות המותגיות והגנריות של ויאגרה.  זה עובד על ידי הגברת זרימת הדם לפין, מה שמאפשר למשתמשים להשיג זקפות קשות ועמידות יותר. סילדנפיל  בטוח ויעיל, וניתן להשתמש בו על ידי גברים בכל הגילאים.

 

טדלפיל

סוג אחר של ויאגרה הוא טדלפיל. טדלפיל פועל באופן דומה לסילדנפיל, אך הוא עמיד יותר.  טדלפיל יכול לעזור לגברים להשיג זקפה של עד 36 שעות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שרוצים להיות מסוגלים ליהנות ממין במשך תקופה ממושכת.

 

ורדנפיל

הסוג השלישי של ויאגרה הוא ורדנפיל. ורדנפיל דומה לסילדנפיל וטדלפיל, אבל זה עובד קצת יותר מהר. זה יכול להיות מועיל לגברים שצריכים לקבל זקפה במהירות.

 

אוונפיל

הסוג האחרון הוא אוונפיל. אוונפיל פועל באופן דומה לסילדנפיל וטדלפיל, אך הוא פועל אפילו מהר יותר. מה שיכול להיות מועיל לגברים הזקוקים לזקפה באופן מיידי.

 

נטילת גלולה

הסוג הנפוץ ביותר של ויאגרה הוא הגלולה המסורתית, הנלקחת דרך הפה עם כוס מים. סוג זה של ויאגרה קיים מאז 1998 והיא אחת התרופות הידועות ביותר. זהו הסוג המומלץ ביותר של ויאגרה בשל יעילותה, בטיחותה ונגישותה המוכחת. הגלולה המסורתית מתחילה בדרך כלל לפעול תוך 30 עד 60 דקות לאחר נטילתה ונמשכת עד 4 שעות.

 

טבלית לעיסה

עם זאת, חלק מהאנשים עלולים להיתקל בבעיות בבליעת גלולות, ובמקרה זה טבלית הלעיסה או ויאגרה סופט מומלצת יותר. סוג זה של ויאגרה הוא טבליה רכה הנמסה בפה ומתחילה לפעול תוך 15 דקות לאחר נטילתה. הרבה יותר קל ליטול אותה והיא אופציה מצוינת למי שלא מרגיש בנוח עם בליעת כדורים. ההשפעות של ויאגרה סופט נמשכות גם עד 4 שעות.

 

תת לשונית

סוג נוסף של ויאגרה שמומלץ הוא הטבליה התת לשונית, המונחת מתחת ללשון ומתמוססת תוך מספר דקות. לסוג זה של ויאגרה זמן התחלה מהיר יותר ומתחיל לפעול תוך 15 דקות, מה שהופך אותו לאחד מסוגי הוויאגרה המועדפים ביותר. יש לסוג זה גם משך זמן ארוך יותר, שנמשך עד 6 שעות.

 

אז איזה סוג ויאגרה הכי מומלץ? 

בעוד שכל התרופות הללו יכולות להיות יעילות בטיפול בבעיות זקפה, אין סוג אחד שמתאים לכולם. הרופא שלך יכול לעזור לך להחליט מה הכי מתאים לך בהתבסס על הצרכים הבריאותיים הייחודיים וההיסטוריה שלך. באופן כללי, עם זאת, סילדנפיל הוא הסוג המומלץ ביותר של ויאגרה מכיוון שהוא הזמין ביותר, והוא בטוח ויעיל עבור רוב הגברים.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה היא אחת התרופות הפופולריות והנפוצות ביותר לבעיות זיקפה. זוהי תרופה יעילה, בטוחה ואמינה לטיפול בסימפטומים של אימפוטנציה גברית.  אבל, כשמדובר בבחירת הסוג הנכון של ויאגרה, זה יכול להיות די מבלבל מכיוון שיש כמה סוגים שונים הזמינים בשוק. לכל סוג ויאגרה יש את המאפיינים והיתרונות הייחודיים לו, וחשוב לבחור את זו המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלך. בקרו כאן וגלו עולם שלם שלא הכרתם.

חפיסות כדורים

 

תוכן עניינים