אבל איך עושים את זה? 5 דרכים לפנות לאישה באפליקציית הכרויות

אתרי ההכרויות הם למעשה משחק. כדי לנצח את המשחק, התחל בהעלאת תמונות פרופיל מחמיאות. כשבחורה מתעניינת בך, היא מחליקה ישר על התמונה שלך. לאחר שהסוויפו אותך ימינה, יש לך סיכוי ממשי לנצח! כל מה שעומד בינך לבין המפגש עם הבחורה המדהימה הזו, הוא היכולת שלך לנהל שיחת טקסט מרתקת. המדריך הבא מתמקד באיך לספק את הסחורה כדי לנעול תאריך לדייט.

התחל את השיחה!

בדרך כלל זה תלוי בך להתחיל את השיחה. טקסט ראשון טוב לבחורה בטינדר, זבנג הכרויות או דייטלנד בדרך כלל שואל שאלה או מספר בדיחה שהיא ספציפית עליה, ולא המראה שלה. השאלות היעילות ביותר הן אישיות, ולא משהו שאתה יכול להעתיק ולהדביק (בחורות יכולות לדעת מתי בחור רק מעתיק ומדביק את אותו טקסט למספר בנות!). כדי למצוא פרט אישי טוב, עיין בתמונות שלה.

משם, מצא פרט שאתה מתעניין בו באמת, או שאתה חולק במשותף. לדוגמה, שאל אותה על המקומות שבהם היא ביקרה שאתה מזהה. שאל אותה שאלה על משהו שיש לך במשותף. אם היא משתמשת במוצר ייחודי, שאל על זה. שאל אותה לגבי המידע שהיא כן כותבת בפרופיל שלה.

אישה באפליקציית היכרויות

שלח הודעות באיכות גבוהה

למרות שהעברת הודעות מהירה יותר מובילה לשיחה קולחת יותר ולכמות הודעות גבוהה יותר, הכי חשוב שבחור ישלח הודעות באיכות גבוהה. התמקד בפרטים לעומת תצפיות גנריות – שתף מידע אישי שאומר לה משהו עליך – אז עכשיו יש לה על מה לשאול אותך.

 

העבירו אמונה, ערך או מטרה

כאמור, אם תתן מספיק מידע היא תוכל לשאול אותך שאלות. כשאתה חושף אמונה, ערך או אפילו משהו שאתה נהנה לעשות, אתה מקל על בחורה לשאול אותך על עצמך. אם היא מדברת איתך, היא כנראה רוצה להכיר אותך. זו הדרך לעזור לה ליצור את הקשר הזה!

בזמן שהשיחה זורמת, זכור שזה בסדר אם לוקח לך כמה דקות לחשוב על משהו מתאים, חכם או מעניין לומר הלאה. כאשר אתה מתמקד בתקשורת טובה, ובאמת, היא תושקע בהמתנה של כמה דקות לתגובתך.

 

שמור את ההודעות שלך קצרות ומתחשבות

כשאתה מסמס לאישה בטינדר, זו שיחה. המון בחורים טועים בזה כהזדמנות למונולוג על כמה הם מדהימים. היכרות עם מישהו היא רחוב דו-סטרי, וזה משעמם להיות בצד המקבל של מונולוג. בנות יתעניינו בך יותר כשתהפוך את השיחה למעניינת עבור שניכם!

דרך טובה לשמור על עיסוק בשיחת הטקסט בזמן אמת היא לשלוח הודעות שמבטאות רק רעיון אחד בכל פעם. הודעות שאורכן פחות מ-20 מילים (או רק כמה שורות) מהירות וקלות לתגובה, מה שמשאיר את השיחה זורמת.

 

לסיכום, זכור הומור

כשאתה מגלה אם בחורה מתאימה לך, חשוב לחלוק את האמונות והרגשות הכנים שלך. הומור אינו יוצא דופן! חוש ההומור שלך הוא חלק גדול ממי שאתה. ונשים מעריכות כשבחור רוצה להצחיק אותן! אז, נסה בדיחה! לא משנה אם היא מתה מצחוק או שיש לה צחקוק טוב לב בצד השני של הטקסט שלך, היא תעריך שאתה לא לוקח את עצמך ברצינות בכל עת.

אישה באפליקציית היכרויות

תוכן עניינים