אבו ארבע? יש דרך טובה יותר

משקפיים זה מגניב – אי אפשר להכחיש את זה. אבל לפעמים הם לא הכי נוחים או פרקטיים. מזל שיש עדשות מגע. עדשות מגע הן עדשות פלסטיק או זכוכית דקות המתאימות על קרנית העין כדי לתקן בעיות ראייה כמו קוצר ראייה, היפראופיה או אסטיגמציה. הן קלות לשימוש, נוחות ולא מפריעות להתנהלות היומיומית.

שגיאת שבירה

בראש ובראשונה, עדשות מגע הן בחירה עבור אלה עם בעיות ראיה כתוצאה משבירה לא תקינה של האור בקרנית העין. זה אומר שאם אובחנתם עם קוצר ראייה, רוחק ראייה, או אפילו אסטיגמציה, עדשות מגע הן בחירה מצוינת לגרום לכם לראות בבירור. מומלץ לפנות לבדיקת עיניים אצל אופטומטריסט מהימן לקבל מרשם לעדשות המגע שלכם. יש סוגים רבים של עדשות מגע והשיקולים לבסוף לבחירה נכונה הם סוג התיקון ראייה שנצרך, תקציב ואורח חיים.

 

עדשות מגע קלאסיות

אלה הם מהסוג שהכי מוכר להם. אם יש לכם מרשם לראיה לקויה נפוצה כמו קוצר ראייה או רוחק ראייה, סוג זה יהיה הבחירה האידיאלית. הם מספקים את תיקון הראייה שרוב האנשים זקוקים להם ללא מסגרות ועדשות, אשר חלקם מוצאים אותם הכרחיים עבור אורחות חיים ופעילויות שונות. אבל אם יש לך אסטיגמציה, יש צורך במשהו אחר.

 

עדשות מגע מיוחדות

עדשות מגע מיוחדות יכולות גם לספק יתרונות ייחודיים – אבל כך או כך, התאמת עדשות מגע מקצועית עושה את כל ההבדל. לא לכולם יש את אותה צורה של עין, מן הסתם גלגלי העין יכולים להיות שונים וכך גם השגיאות ראייה שצריכות טיפול. עדשות מיוחדות יכולות להיות מותאמות אישית כך שכל עין תהיה לנסיכה בעדשה.

 

עדשות מגע רב מוקדיות וטוריות

עבור מטופלים עם פרסביופיה, עדשות מגע מולטיפוקליות מתפקדות באותו האופן שבו המשקפיים הבי-פוקאליים. הן מציגות אזורי מיקוד שונים עם עוצמות מרשם שונות. עדשות מגע אלו מציעות תיקון דומה למרות שקושי הראייה נובע מבעיה הרבה יותר חמורה.עבור מטופלים עם אסטיגמציה, מולטיפוקל עם עיצוב טורי יכול לתקן שגיאות ראייה ייחודיות שיושבות על העין שלכם כך שתוכל ליהנות מחוויית עדשות מגע ייחודית.

 

היתרונות של עדשות מגע

לאחר שתבחרו את עדשת המגע הנכונה לכם, תוכלו להתחיל ליהנות מהיתרונות של הרכבה יומיומית או רגילה של עדשות מגע. למשלעדשות מגע מעניקות מראה טבעי יותר, שכן מרכיבים אותן ישירות על העיניים.עדשות מגע אינן חוסמות את הראייה או משקפות שום דבר בראייה.עדשות מגע מספקות תחום שלם של צפייה ממוקדת, שהיא חיונית לנהגים ולשחקני ספורט.עדשות מגע קלות להרכבה ואינן גורמות לאי נוחות בעת שימוש וטיפול נכון. ועוד ועוד.

 

לסיכום

עדשות מגע הן פתרון מצויין עבור כל מי שרוצה לראות מצויין מבלי להרגיש תלוי או מוגבל. עדשות הן נעימות, נוחות והכי חשוב – נותנות מענה לצרכים ובעיות מגוונות.

קופסת עדשות

 

תוכן עניינים